خدماتی

ساخت وبلاگ

مهم ترین خرید ها برای هر زوج که میخواهند ازدواج کنند انتخاب حلقه ازدواج جواهر نامزدی و انتخاب جدیدترین حلقه ازدواج طلا سفید است. در این مطلب قصد داریم هرچی که درباره انتخاب حلقه ازدواج جواهر باید بدانید بازگو کنیم برای اینکه انتخاب و خرید  حلقه ازدواج جواهر یک بار اتفاق خواهد افتاد و تا سالیان سال باید دستتان باشد در ادامه با ما همراه باشید.

حلقه ازدواج جواهر حلقه ای است که تا آخر عمر در انگشت شما خواهد بود و نمای از ازدواج شما به حساب می آید و پس بهتر است قبل از خرید آن را از هر نظر بررسی کنید تا استفاده از آن براش شما راحت باشد.

جدیدترین حلقه ازدواج طلا سفید

تفاوت حلقه و انگشتر

آنچه معلوم است که حلقه با انگشتر متفاوت است. انگشترهای بزرگ و پرنگین حلقه به حساب نمی آیند. اصولا حلقه ظریف و معمولا بدون نگین و ساده است اما بیشتر اوقات نیز روی آن یک ردیف نگین قرار دارد.حلقه نامزدی می تواند تنها تک نگین درشت باشد در این صورت سنگین تر به نظر می رسد.

در صورتی که نسبت به طرح و نقشه حلقه نامزدی خود حساسید و مدل هایی که در بازار هست نمی پسندید می تواند یک جواهرسازی که بهش اطمینان کامل دارید و معتبر هست طرح و نقش مورد نظرتان را سفارش دهید.

جنس حلقه ازدواج

برای اقدام به خرید جدیدترین حلقه ازدواج طلا سفید باید جنس آن را انتخاب کنید.فلزهای قیمتی زیادی وجود دارد که شما بسته به سلیقه بودجه و سبکی که می پسندید می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید. آنچه که معلوم است استفاده از طلای سفید و زرد برای حلقه ازدواج مرسوم تر است ولی اگر میخواهید در هزینه ها صرفه جویی کنید می توانید فلزات دیگری را انتخاب کنید.

طلا برای عروس و دامادهای سنتی بهترین گزینه است. استفاده از حلقه سفید برای افرادی که اهل تجمل گرایی و زرق و برق نداشته و عین حال ساده بودن را دوست دارند برای اینکه طلای سفید بسیار زیبا و شیک است. یکی از برتری هایی که طلای سفید دارد این است که هروقت یک اتفاقی مثل خط و خش روی آن افتاد شما میتوانید آن را به آسانی تعمیر کنید تا مثل روز اول شود.

تناسب حلقه

مورد بعدی این هست که حتما و حتما باید قبل از خرید جدیدترین قیمت حلقه و پشت حلقه ازدواج طلا سفید به آن توجه کنید تناسب حلقه ها است یعنی اینکه مدل آن برای عروس خانم و هم برای آقای داماد مناسب باشد. به طور مثال اگر دست های آقای داماد بزرگ است ،باید یه حلقه ای انتخاب کنند که ظریف نباشد ولی چون شما دوست دارید حلقه ازدواج شما شبیه به هم باشد بهتر است حلقه هایی را انتخاب کنید که مدل های مردونه و زنانه آن متناسب به دست های عروس و داماد باشد.

ساده یا نگین دار

حلقه ها مدل های متفاوتی دارن از رینگ ساده تا مدل پر زرق و برق نگین دار در بازار موجود است و برای تمامی افراد با هرسلیقه راه برای انتخاب باز است.

مثل رنگ طلا بخاطر اینکه بتوانید انتخاب سریع و راحت تری داشته باشید بهتر از قبل ساده و یا نگین دار بودن آن را مشخص کنید که اگر ساده مَد نظر شما بود به سمت حلقه رینگ بروید ولی اگر تمجل گرا هستین به سمت حلقه های نگین دار بروید.

محدوده مالی

توجه بسیار مهم دیگر که باید قبل از خرید حلقه ازدواج آن را مشخص کنید میزان بودجه ای است که می خواهید برای خرید جدیدترین حلقه ازدواج طلا سفید خرج کنید. و امروزه گالری ها و طلا فروشی های بسیار مدل های گوناگونی دارند و اینکه هم طلا در وزن های مختلفی دارن که افراد با بودجه های مختلف بتوانند زیورآلات و طلای مورد نظرشان را انتخاب و خریداری کنند.برای همین مهم است که از همان اول بدانید در چه رنج قیمت میخواهید.

حلقه و پشت حلقه جواهر

  • اولین ویژگی قداست و ارزش مند بودن آن است.
  • مناسب برای ازدواج و هم برای نامزدی نشان می باشند.
  • در رنگ های زیبای طلا زرد و سفید یا ترکیبی از هر دو طراحی می شوند.
  • اصولا طرح هایی به روز و مدرن دارند.
  • در انواع جنس هایی پلاتین،نقره و ….ارائه می شوند.
  • قابل سفارش در سایز و طرح های مورد نظر افراد می باشد.
  • به همین خاطر بازدید عکس های موجود در اینترنت را پیشنهاد میکنم.

قیمت حلقه و پشت حلقه طلا سفید

برای خرید حلقه و پشت حلقه طلا سفید به دنبال سایت های مطمئن و معتبر باشید تمامی منصوبات جواهر مثل حلقه و پشت حلقه جواهر در این سایت با نرخ واقعی به فروش می رسد.

یکی از مشخصات بارز این سایت ها فروش طلا و جواهر با اصلی ترین قیمت بدون دریافت هیچ گونه هزینه اضافه ای از مشتری می باشد.

برای اینکه قیمت طلا متغیر است بنابراین باعث شده سوء استفاده های زیادی از این موقعیت داشته باشند با فروش جواهرات و منسوجات طلا در نرخ های غیر واقعی مسببات ضرر و زیان و نارضایتی کا ربر را فراهم آورند.

دسترسی سریع و آسان به سایت

بزرگترین دلیلی که باعث میشود افراد بیشتری علاقه به خرید آنلاین داشته باشند دسترسی راحت به سایت می باشد.افراد به راحتی میتوانند از وب سایت برند مورد علاقه خود بازدید کنند.بدون نیاز به بیرون آمدن از خانه و بدون اینکه وقت خود را از دست بدهید.

به جای اینکه با خرید حضوری ساعت ها در طلا فروشی برای خرید انگشتر طلا یا خرید دستبند طلا وقت بگذرانید. فروشگاه های آنلاین طلا طیف وسیع تری از طرح ها را ارئه می دهند.

قیمت های پایین تر به دلیل رقابت سخت فروشگاه آنلاین طلا، کسب و کارها تمایل دارند به طور منظم تخفیف هایی را برای حفظ مشتریان و جذب بیشتر ارائه دهند.

بیشتر فروشگاه های ضمانت نامه معتبری برای محصولات خود ارائه می دهند.برای اینکه اگر طلا و جواهرات و خرید سرویس جواهرات شما آسیب دیده باشد بهتر میتوانند آن را تعمیر کنند.

خرید آنلاین طلا مشکلات محدویت های زمانی تنوع انتخاب و….را حل می کند.

توجه به نکات قبل از خرید آنلاین طلا

  • خلوص جواهرات سفارش داده شده را بررسی کنید.
  • بررسی کنید که آیا نماد الکترونیک را دارند یا نه.
  • صورت حساب معتبر را بررسی کنید.
  • قبل از خرید جزئیات مربوط به هزنیه را بررسی کنید.
خدماتی...
ما را در سایت خدماتی دنبال می کنید

برچسب : طلا,حلقه,ازدواج,گردنبند, نویسنده : matin matin بازدید : 120 تاريخ : چهارشنبه 26 مرداد 1401 ساعت: 21:37

کارتریج از لوازم مصرفی در پرینتر هاست که وظیفه پخش جوهر بر روی کاغذ را بر عهده دارد، به همین دلیل باید از کارتریج اصل استفاده کنیم.

کارتریج به عنوان مجموعه قابل تعویض پرینتر در نظر گرفته می شود که بعد از مدتی نیاز به شارژ مجدد یا تعویض دارد.

شارژ کارتریج ها برای مدت طولانی امکان پذیر نیست و باعث آسیب به پرینتر می شود و کیفیت چاپ به شدت افت میکند و شما مجبور به خرید کارتریج نو خواهید بود.

کارتریج های موجود در بازار دو دسته اند:

 

کارتریج فابریک (اورجینال یا اصل)

 

کارتریج طرح یا غیر اورجینال

 

فواید کارتریج اصل

با تهیه ی کارتریج اصل و شارژ کارتریج hp می توانید از مزایای بی شمار این نوع کارتریج ها نسبت به کارتریج های تقلبی و طرح بهره مند شوید.

کارتریج های طرح چون در ساخت آن ها از مواد نا مرغوب و ارزان قیمت استفاده شده است ، قیمت پایین تری نسبت به کارتریج های اورجینال دارند این پایین بودن قیمت به معنی مقرون به صرفه بودن آن ها نمی باشد بلکه در دراز مدت چون موجب آسیب به پرینتر می شود هزینه های بسیار بالایی را برای کاربران به بار می آورد.

کارتریج اصل

 

کارتریج های اصلی مانند شارژ کارتریج canon رنگی نسبت به کارتریج های تقلبی بازدهی بالاتری را دارند و هزینه تمام شده ی کار با آن ها بسیار مقرون به صرفه تر می باشد و همچنین کیفیت و ظرفیت پرینت در این نوع کارتریج ها بسیار بالاتر می باشد.

 

یکی از دلایل مهم گران تر بودن کارتریج های اصل نسبت به طرح، استفاده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت جهت ساخت کارتریج‌ ها است.

همچنین باید بدانید که شرکت‌های ساخت پرینتر و کارتریج جهت تحقیقات، طراحی و تولید این محصولات هزینه فراوانی را میپردازند.

از طرفی به دلیل اینکه با فروش پرینتر ها سود چندانی دریافت نمیکنند ، بهترین راه جهت درآمد و سود بیشتر می‌تواند فروش کارتریج های اورجینال و با کیفیت باشد.

در صورتی که شرکت‌های سازنده کارتریج های طرح هیچ هزینه‌ ای جهت طراحی کارتریج‌ ها ندارند و با کپی کارتریج اصل فقط هزینه مواد اولیه را میپردازند.

در این حالت هزینه پرداختی برای کارتریج های طرح، به میزان کیفیت مواد آن‌ها تعیین خواهد شد.

 

سازگاری کارتریج اورجینال با پرینتر

 

 

از آنجایی که کارتریج های اصلی توسط شرکت سازنده پرینتر شما ساخته می شود در نتیجه با چاپگر شما به خوبی سازگار می باشد و بهترین عملکرد را به کاربران می دهد.

با توجه به اینکه کارتریج ها به صورت اختصاصی عمل می کنند استفاده از کارتریج  اصل و سازگار با مدل پرینتر ، یکی از مهم ترین نکاتی است که باید در هنگام کار با پرینتر ها در نظر گرفته شود.

چون کارتریج اصل توسط شرکت های معتبر سازنده پرینتر ها ساخته می شود در فرایند تولید و تهیه ی آن ها از مواد اولیه باکیفیت و درجه یک استفاده می شود.

 

 ارائه بالاترین عملکرد

 

استفاده از کارتریج های اصلی و اورجینال شرکت سازنده ی پرینتر بالاترین حد عملکرد دستگاه را به شما می دهد.

ارائه بالاترین عملکرد چاپ با کیفیت از فواید استفاده کارتریج های اصلی به جای کارتریج طرح می باشد.

کارتریج اصل دقت و عملکرد پرینتر ها را بالا می برند.

در امداد چاپگر شارژ کارتریج در محل با بهترین کیفیت و با تونر اصلی انجام می شود.

 

ایمن بودن و جلوگیری از آسیب رساندن به پرینتر

 

استفاده از کارتریج های طرح امکان آسیب رساندن به پرینتر ها را بیشتر می کند و باعث فرسوده شدن قطعات چاپگر ها می شود.

از مزایای استفاده از کارتریج اصل می توان به ایمن بودن و جلوگیری از آسیب رساندن به پرینتر اشاره کرد.

از آنجایی که کارتریج های فابریک با پرینتر ها سازگار می باشند و مطابق با پرینتر ساخته می شوند در هنگام کار زیاد با این پرینتر ها می توانید اطمینان خاطر داشته باشید که قطعات کارتریج دچار هیچ گونه آسیبی نمی شوند و دستگاه را دچار فرسودگی نمی کنند.

استفاده نکردن از کارتریج اصل برای پرینترها موجب کاهش طول عمر پرینتر می شود.

 

زود به اتمام رسیدن کارتریج طرح:

 

کارتریج های طرح و تقلبی ظرفیت چاپ پایین تری نسبت به کارتریج های اصل دارند.

اگر پیش از این کالا استفاده کرده باشید به راحتی متوجه این موضوع خواهید شد.

مضرات کارتریج های طرح چیست؟

اول از همه، کارتریج های طرح می توانند کارایی، قابلیت اطمینان و طول عمر تجهیزات اداری شما را به خطر بیندازند.

آزمایش ‌های انجام شده توسط Buyers Laboratory Inc. (BLI)، یک سازمان تحقیقاتی مستقل، نشان داد که تا 47 درصد از تونر های غیر اصل در طول عمر خود از کار می‌افتند. جوهر و کارتریج های طرح همچنین می توانند منجر به بازده صفحه پایین تر، کیفیت چاپ نا مرغوب، افزایش خدمات و آسیب پرهزینه به چاپگر شما شوند.

این کالا یا کارتریج های جوهر و تونر اصلی با رعایت مشخصات دقیقی که برای اطمینان از قابلیت اطمینان و ایمنی محصول در نظر گرفته شده است، تولید و مونتاژ می شوند.

این کارتریج ها برای اطمینان از مطابقت با استانداردهای بالای سازنده، اقدامات دقیق تضمین کیفیت را انجام می دهند.

کارتریج های طرح این کار را نمی کنند.

فروشگاه‌ های معتبر

 

حتما برای خرید این کالا به افرادی که مورد اعتماد هستند مراجعه کنید.

بهتر است برای خرید کارتریج اصل و قیمت شارژ کارتریج سامسونگ، به فروشگاه‌ های تخصصی و معتبر مراجعه کنید ، چرا که شرکت‌ها و مراکز معتبر، به منظور اعلام اصل بودن محصول خود، به همراه کارتریج به شما گارانتی میدهند تا خیال شما بابت کیفیت راحت باشد.

چنانچه قصد خرید کارتریج را دارید می توانید در سایت و از صفحه کارتریج تونر پس از انتخاب نوع محصول مد نظر خود نسبت به خرید آن اقدام نمایید.

به خاطر داشته باشید که خرید از مراکز معتبر و مطمئن مهر تاییدی بر اصل بودن کالای خریداری شده خواهد بود و در صورت نیاز به ارائه خدماتی از نظیر گارانتی و یا  دیگر خدمات دچار مشکل نخواهید شد.

خدماتی...
ما را در سایت خدماتی دنبال می کنید

برچسب : کارتریج, نویسنده : matin matin بازدید : 100 تاريخ : چهارشنبه 26 مرداد 1401 ساعت: 21:29

برای روشنایی منزل از انواع لامپ ها، و یا لوسترها بهره می بریم ولی برای اتاق خواب ایده بهتر دیگری از خانواده لوسترها را داریم، آن هم آباژور اتاق خواب است .

آباژور می تواند هم زیبایی مدرنیته و هم روشنایی مناسب را به محل خواب شما ببخشد، همان طور که گفتیم ما برای شما همراهان عزیز در این مطلب انواع طرح های مدل آباژور اتاق خواب ۲۰۲۲ فراهم اورده ایم.

آباژور های رومیزی که بهترین نوع آباژور اتاق خواب محسوب می گردد، خوب است آن را با لوستر اتاق خواب ست نمایید تا در طرح و رنگ هماهنگی داشته باشد.

آباژور اتاق خواب در اندازه، شکل و جنس با یکدیگر متفاوت هستند.

آنها متشکل از یک سرپوش، یک فیتر‌ ( مکانیزمی که لامپ را به آباژور وصل می‌کند) و یک پایه هستند.

اگر می‌ خواهید که آباژور نقطه‌ تمرکز در سالن باشد و جنبه‌ تزئینی آن برای تان مهم‌ تر است به سمت رنگ‌ های مشخصی  مثل قرمز بروید.

در غیر این صورت برای داشتن فضایی لطیف‌ تر بهتر است به فکر رنگ‌ های خنثی‌ مثل کرم و بژ باشید.

از آباژور های ایستاده‌ بزرگتر برای کنار مبل تک‌ نفره در سالن‌ پذیرایی استفاده کنید.

امروزه طراحان دکوراسیون داخلی مدرن از آباژور ‌ها در فضا هایی مثل رخت شور خانه، سرویس‌ بهداشتی و انباری‌ ها نیز استفاده می‌ کنند. آنها معتقدند که آباژور به‌ چنین فضا هایی روحی تازه می‌ بخشد .

آباژور اتاق خواب

 

انواع آباژور اتاق خواب ۲۰۲۲

۱ : آباژور مدل DLT کد B1556

۲ : آباژور طرح بافت کد ۰۱

۳ :  آباژور سنگ نمک طب سنگ طرح کاسه کد TA-50106

۴ : آباژور رومیزی مسینا مدل N24

۵ : آباژور رومیزی مدل مولن روژ کد MRK1

۶ : آباژور رومیزی مدل ارکید

۷ : آباژور رومیزی مدل sn312

۸ : آباژور رومیزی مدل sn311

۹ : آباژور رومیزی مدل Pyramid کد AS16

۱۰ : آباژور رومیزی طرح مروارید مدل کره ماهچرا

 

 

چرا آباژور مدرن و زیبا برای همه جذابه ؟

آباژور مدرن و زیبا واقعا از جذابیت های طراحی فضای دکوراسیون است.

در کنار زیبایی چشم گیر آباژور ایستاده مدرن یا رو میزی برای اتاق خواب بسیار کاربردی است و خیلی از افراد دوست دارند موقع خواب یک چراغ با نور ملایم کنار تخت شان روشن باشد .

آباژور می تواند انتخاب ایده آل تری به نسبت شب خواب های عادی باشد.

اگر احساس می کنید که در اتاق خواب یا محل کار خود کمبود وجود دارد، می توانید به آباژور نیز فکر کنید.

نیاز نیست هزینه زیادی برای خرید آباژور اتاق خواب ایستاده یا رو میزی بکنید با قیمت های پایین تری می توانید یک مدل عالی انتخاب کنید چرا که امروزه تنوع نا محدودی از آباژور ها موجود است و در هر قیمتی مدل خوب میشه پیدا کرد.

 

آنچه که باید پیش از خرید آباژور مدرن ایستاده بدانید!

 

اگر شما نیز بین خرید آباژور مدرن ایستاده و لوستر مدرن و خرید آباژور رومیزی کلاسیک، نمونه مدرن ایستاده را انتخاب می کنید و در واقع آباژور مدرن ایستاده هماهنگی بیشتری با دکوراسیون داخلی خانه شما خواهد داشت .

 

چند نوع آباژور مدرن داریم؟

 

به طور کلی آباژور های مدرن را میتوان به دو دسته آباژور مدرن ایستاده و نیز آباژور مدرن رومیزی تقسیم نمود .

که در این بین این شما هستید که باید بسته به دکوراسیون فضای مورد نظر از بین این دو ، دست به انتخاب بزنید.

که در این بین به طور معمول نمونه ایستاده در صورت انتخاب صحیح جلوه بیشتری به فضا خواهد بخشید.

 

در زمان خرید آباژور مدرن ایستاده باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

 

ارتفاع آباژور ایستاده

یکی از نکات قابل توجه در زمینه خرید این نوع از آباژور توجه به ارتفاع آن است.

انتخاب یک آباژور اتاق خواب با ارتفاع بسیار کم و یا خیلی بلند باعث خواهد شد که آباژور شما آن طور که باید، جلوه نداشته باشد.

به طور کلی مناسب ترین ارتفاع برای یک آباژور مدرن ایستاده ارتفاعی ۱۴۷ تا ۱۶۲ سانتی متری است .

و در واقع بایستی افرادی که روی مبل نشسته اند به خوبی پایین ترین نقطه حباب آباژور را ببینند.

 

طرح و رنگ کلاهک آباژور ایستاده

از دیگر پارامترهای قابل توجه در زمینه خرید یک آباژور ایستاده توجه به طرح و رنگ کلاهک آن میباشد.

این را باید عنوان کنیم که حتی اگر شما زیباترین طرح و رنگ را برای کلاهک آباژور خود انتخاب کنید اما تناسبی با دکوراسیون داخلی فضا نداشته باشد بی فایده است .

و به جای ایجاد فضایی زیبا، دکوراسیون خانه را برهم می زند. لذا توصیه می شود در این زمینه دقت لازم را به کار برده و سعی کنید آباژوری با طرح و رنگ متناسب با فضایی که قرار است درون آن قرار گیرد انتخاب نمایید.

به طور معمول آباژور های ساده و تک رنگ برای دکوراسیون مدرن مناسب تر می باشند.

 

 

نورپردازی آباژور اتاق خواب مدرن ایستاده

همان طور که می دانید مهم ترین وظیفه یک آباژور بخشیدن نور به محیط اطراف خود است. لذا نورپردازی آباژور را می توان از پارامترهای مهم در رابطه با خرید این محصول دانست. آباژور انتخابی شما بایستی بسته به شکل، رنگ، اندازه کلاهک و نوع لامپ به کار برده شده درون آن دارای نورپردازی مناسبی باشد.

در صورتی که مایلید روشنایی بیشتری به فضا ببخشید بهتر است آباژوری را با نور گسترده و شفاف انتخاب نمایید .

و نورهای مات و رنگی نیز برای روح بخشیدن به یک فضا بسیار مناسب خواهند بود و در واقع جلوه زیبایی را به محیط هدیه خواهند داد.

 

جنس کلاهک آباژور ایستاده

بی شک کلاهک یک آباژور اتاق خواب در ظاهر آن بیشترین تاثیر را خواهد داشت.

لذا توجه به جنس و رنگ و طرح آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار خواهد بود. در رابطه با رنگ و طرح این بخش پیش از این صحبت کردیم و اکنون نوبت به جنس آن می رسد.

به طور کلی در ساخت جنس کلاهک آباژورها از جنس های مختلفی نظیر شیشه ای، کاغذی، فلزی، پارچه ای و… استفاده می شود که در این بین برای آباژور مدرن ایستاده کلاهک های شیشه ای، کاغذی و یا فلزی گزینه مناسب تری خواهند بود.

 

جهت نور آباژور ایستاده

واقعیت آن است که حتی جهت نور آباژور اتاق خواب نیز می تواند در بهتر دیده شدن دکوراسیون داخلی منزل یا محل کار شما نقش موثری داشته باشد.

در واقع شما به واسطه نور آباژور این امکان را خواهید داشت تا نظر افراد را به عناصر خاصی جلب نمایید.

چنانچه عناصر مورد نظر بر روی زمین قرار داده شده اند بهتر است که نور آباژور به سمت پایین باشد و برای بهتر دیده شدن دیوار آباژور هایی با نور به سمت بالا انتخاب بهتری خواهند بود.

 

تناسب آباژور ایستاده با لوستر موجود در فضا

در کنار هماهنگی آباژور با اجزای مختلف دکوراسیون مانند لوستر شاخه ای چوبی نیاز است که برای زیباتر و هماهنگ تر دیده شدن دکوراسیون سعی کنید آباژوری را انتخاب کنید که تناسبی هر چند کوچک با لوستر نصب شده در فضا داشته باشد. برای مثال می توانید هر دو را از یک جنس انتخاب کنید.

اکنون که با تمامی نکات قابل توجه در زمینه خرید یک آباژور اتاق خواب مدرن ایستاده آشنا شده اید می توانید با سر زدن به سایت های مختلف از بین انواع مدل آباژور و خرید لوستر سقفی ریسه ای ایستاده پذیرایی بهترین گزینه را بسته به شرایط و نیز سلیقه خود انتخاب نمایید.

خدماتی...
ما را در سایت خدماتی دنبال می کنید

برچسب : لوستر , چوبی , ارزان , تخفیف , , نویسنده : matin matin بازدید : 119 تاريخ : چهارشنبه 26 مرداد 1401 ساعت: 21:02

 

بهتر است بدانیم که عمر مفید ماسک سه لایه پزشکی تنها به اندازه یکبار قرار گرفتن برروی صورت می باشد و همانطور که از اسم این نوع ماسک ها پیدا است اینگونه ماسک ها یکبار مصرف پزشکی و بعد از برداشتن از صورت خود باید این ماسک را دور بیاندازید و به یاد داشته باشیم که استفاده مجدد از ماسک-های 3 لایه پزشکی فقط به گسترش آلودگی ها کمک خواهد کرد.

و همچنین این نکته را توجه کنیم که این ماسک ها و خرید کاور کفش قابل شستشو نمی باشند و تحت هیچ شرایطی نباید مجددا مورد استفاده قرار بگیرند زیرا بر اثر شست وشو لایه ملت بلون (لایه فیلتر) خاصیت فیلترینگ خود را از دست می دهد و مصرف کننده را به خطر جدی خواهد انداخت راندمان فیلترینگ این نوع ماسک در سطح %80 و به این معنی است که %20 از ذرات معلق در هوا توانایی عبور از این ماسک را خواهند داشت و به محیط دستگاه تنفسی انسان راه پیدا می کنند و باعث بیماری مجدد فرد مصرف کننده می-گردد.

ماسک سه لایه پزشکی, ماسک سه لایه, ماسک 3 لایه

ماسک سه لایه

ماسک سه لایه پزشکی برای جلوگیری و محافظت از فرد در مقابل آلودگی ها و باکتری ها و بیماری های ویروسی کاربرد دارد و از نفوذ گرد و غبار و عوامل بیماری زا به مجرای تنفسی جلوگیری می کند.

ماسک های پزشکی در لایه های متعدد تولید می شوند برای مثال به صورت سه لایه، چهار لایه و پنج لایه های سه بعدی و یا ماسک های سه لایه ساده ی کش دار در انواع برند ها در تمام جهان ساخته و مصرف می شود. ماسک سه لایه پزشکی در مراکز درمانی، کارگاه های تولید کننده غذا مانند آشپزخانه ها، کارگاه های بهداشتی، نانوایی، شیرینی پزی و برای هر کسی که به طریقی با مواد و وسایل بهداشتی و درمانی و غدایی سرو کار دارد، کاربرد دارند.

ماسک سه لایه پزشکی قابلیت فقط یکبار مصرف را دارند و بعد از مصرف باید آن را دور بیندازید چون استفاده دوباره از آن بسیار خطرناک می باشد و ممکن است موجب بروز بیماری در مصرف کننده شود.

شرکت بهنام طب دو لاین از خط تولید خود را به تولید این ماسک ها اختصاص داده است و از طریق کادر مجرب و باتجربه خود انواع ماسک ها را در رنگ های سبز و آبی تولید و به عموم عرضه می نماید.

ماسک سه لایه پزشکی چیست ؟

ماسک سه لایه پزشکی در این روزها که بیماری کرونا شیوع پیدا کرده است برای مقابله با آن و جلوگیری از ابتلا به بیماری های ویروسی، بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع مهم ترین قدم برای جلوگیری از بیماری استفاده از ماسک با کیفیت و مرغوب است. ماسک سه لایه  از لحاظ مطمئن بودن توسط دانشمندان تایید شده است. ماسک سه لایه پزشکی به دلیل این که ساختار خاصی دارد از ورود و نفوذ ویروس و گرد و غبار و میکروب به مجرای تنفسی جلوگیری کرده و فرد را در برابر خطرات ناشی از ابتلا ایمن می کند.

ماسک سه لایه جراحی از الیافت دوخته نشده و فاقد بافت تولید شده و کیفیتش با توجه به کاربردی که دارد متفاوت است در واقع در طبقه ی ماسک های پزشکی قرار می گیرد. ماسک سه لایه جراحی توسط پرستاران در مراکز درمانی و بیمارستان ها و درمانگاه ها برای جلوگیری از انتقال بیماری های تنفسی مورد استفاده قرار می گیرد. از سال 1398 که ویروس کرونا در سراسر جهان رواج یافت استفاده از آن چند برابر شد.

ماسک صورت زمانی با کیفیت و مطمئن می باشد که بینی و دهان فرد را به طور کامل بپوشاند و مانع از ورود قطره های آب و ذرات در هوا به سیستم تنفسی فرد شود. در همین راستا شرکت بهنام طب انواع ماسک ها را تولید و به تمامی بیمارستان ها و داروخانه ها و آزمایشگاه ها و فروشگاه ها عرضه می نماید.

ماسک سه لایه چگونه ساخته شده و چه کاربردهایی دارد ؟

ماسک سه لایه پزشکی مرغوب دارای سه لایه می باشد که از مواد ذوب شده در بین پارچه هایی که بافته نشده است ساخته شده که این مواد ذوب شده مانند صافی عمل می کنند و از ورود ذرات جلوگیری می کنند. ماسک جراحی دارای چین خوردگی می باشد که دارای سه جزء است و این سه جزء برای این است که فرد آن را باز کرده و بتواند از این طریق همه ی دهان و بینی را پوشش بدهد.

در بالای ماسک گیره ای پلاستیکی وجود دارد که باید از آن برای فیکس و ثابت کردن ماسک روی بینی استفاده کنید. این ماسک ها در این اماکن کاربرد دارند: دندان پزشکی، مراکز درمانی، اتاق عمل، بیمارستان ها ، آزمایشگاه ها و اماکن عمومی برای جلوگیری از انتقال بیماری های تنفسی.

ماسک سه لایه پزشکی مرغوب می تواند حدود نود و پنج درصد از انتقال ویروس جلوگیری کند و حدود هشتاد درصد از انتقال باکتری. ماسک صورت تا هشتاد درصد از انتقال گرد و غبار و ذره های ریزی که در هوا معلق هستند نیز جلوگیری می کند.

ماسک جراحی در طرح و رنگ های مختلف تولید می شوند مانند صورتی و آبی و سفید و سبز و از سه طریق می توان آن ها را خریداری نمود، که داروخانه ها یا به صورت آنلاین از فروشگاه های اینترنتی و فروشگاه های معتبر وسایل پزشکی است. ماسک سه لایه بیشترین محبوبیت را دارد و با استفاده از کش در دور گوش محکم می شود و روی صورت قرار می گیرد. شرکت بهنام طب در جهت برداشتن قدمی در تندرستی و سلامت جامعه، به عرضه باکیفیت ترین ماسک ها در دو رنگ آبی و سبز نموده است.

نکته هایی درباره ی ماسک سه لایه پزشکی

استفاده از ماسک صورت مخصوصا در اماکنی که فاصله استاندارد اجتماعی رعایت نمی شود ضرورت دارد. استفاده از این ماسک کمک می کند تا زنجیره شیوع ویروس گسترده تر نشود و از انتقال بیماری از فرد مبتلا به فرد سالم تا حدود زیادی جلوگیری می کند. در ادامه نکته هایی که باید در استفاده از این ماسک ها رعایت کنید را به اختصار می گوییم.

ماسک سه لایه پزشکی تنها و تنها یکبار قابل استفاده است و بعد از هر بار استفاده باید دور انداخته شود. نباید این ماسک ها را در سطح شهر رها کرد بلکه باید آن را در سطل زباله انداخت تا از شیوع بیشتر پیشگیری شود. اگر فرد دیگری که حتی اطمینان دارید سالم است نباید هرگز از ماسک او به صورت مجدد استفاده کنید چون استفاده از ماسک شخص دیگر اصلا بهداشتی نیست و در صورت استفاده از آن باعث انتقال باکتری های دهانی می شود.

ماسک سه لایه پزشکی قابلیت شست و شو ندارد چون عمر این ماسک ها تنها یک روز است و نمی توان آن را دوباره استفاده کرد و دیگر کاربرد سابق خود را ندارد. اگر این ماسک ها را با مواد شوینده شست و شو دهید احتمال دارد که دچار آلرژی و حساسیت شوید چون بافت ماسک تغییر می کند و باعث حساسیت پوستی مانند قرمزی و خارش و… می شود.

شرکت بهنام طب سعی کرده ماسک ها و قیمت کلاه آکاردئونی را در کیفیت بالا تولید کند تا حتی آن را در بیمارستان ها نیزعرضه کند چون در اتاق عمل ها برای این که پزشکان و کادر پزشکی در هنگام جراحی دچار بیماری های خفیف و یا جدی نشوند باید از ماسک های با کیفیت استفاده کنند.

تهیه ماسک سه لایه پزشکی

شما می توانید ماسک سه لایه پزشکی را به آسانی از داروخانه ها تهیه کنید و یا به صورت اینترنتی خرید کنید. شرکت بهنام طب از متریال های آنتی باکتریال و ملت بلون 25 گرمی خارجی استفاده کرده و انواع ماسک های جراحی را در جعبه های پنجاه تایی وکیوم کرده تا در دسترس عموم قرار بگیرند.

خدماتی...
ما را در سایت خدماتی دنبال می کنید

برچسب : ماسک , کرونا , تجهیزات پزشکی , , نویسنده : matin matin بازدید : 102 تاريخ : چهارشنبه 26 مرداد 1401 ساعت: 20:52

با سلام و درود فراوان خدمت شا کاربران دوست داشتنی،ما در این مقاله می خواهیم به طراحی نما مدرن بپردازیم و تمام نکات و اصول انرا به شما عزیزان توضیح دهیم و اگر می خواهید سوال های شما در این  حوزه رفع شود،ما را تا اخر مطالب دنبال کنید.

تاثیر نما بر ساختمان

یکی از اولین نکاتی که شما را جذب یک خانه یا ساختمان می کند نما زیبای ان می باشد مانند نما رومی،نماهای ایرانی،نما سیمانی و… که هر یک از ویژگی های خودشان را دارند تا جلوه منحصر به فردی را بر روی ساختماطراحی نمای مدرن ساختمانن ها بیاورند و یکی دیگر از تاثیرات نما بر ساختمان، باعث استحکام بالا ساختمان می شود.

 

طراحی نما مدرن

اگر به دنبال یک سبک جدید در معماری نما میگردید،ما به شما دوستان طراحی نما مدرن را پیشنهاد می کنیم که به حدود ده سالی می باشد در جهان درحال جا افتادن است،این سبک نماها با پیشینه بسیار کمشان بسیار محبوب نیز هستند و این نوع نما از نکات و اصولی پیروی می کنند تا خودشان را با بقیه سبک ها متمایز بکنند.

شاید با شنیدن اسم طراحی نما مدرن به فکر کم بودن استقامت انها بیفتید که باید بگوییم نما مدرن برخلاف طرز فکرتان از مقاومت بالایی نیز بهره مند می باشد.

قواعد طراحی نما مدرن

همان طور که در متون بالا عرض کردیم،طراحی نما مدرن دارای قواعدی می باشد که هر یک را در ادامه توضیح می دهیم.

جزییات کم:

در این سبک از بازسازی نما ساختمان نباید مثل نما کلاسیک و نما سیمانی ساختمان و از قبیل انها وارد جزئیات زیاد شویم و به سادگی بیشتری تمرکز داشته باشیم،منظور از سادگی زشتی نما نمی باشد،در بعضی سادگی ها زیبایی های هستند که از نماهای پر از المان نیز زیباتر هستند و فرد را جذب خودشان می کنند و در نما مدرن دیوارها و سقف ها به صورت یکدست کنار همدیگر قرار گرفته اند و شباهتی کمی به طراحی مینیمال دارند و طرح های ان به صورت الگوریتمی هستند و از تکرار زیادی بهره مند می باشند.

رنگ های خاص:

طراحی نما مدرن به طوری می باشد که کارفرما نمی تواند هر نوع رنگی بر روی ان بیاورد و اگر دست به این کار بزند کل کار را به راحتی خراب کرده است، فقط از طیف رنگ های به خصوصی می تواند استفاده کند تا زیبایی را به آن بدهد و اگر به فکر رنگ نما مردن هستید باید سعی کنید رنگ های خنثی را انتخاب کنید.

طراحی باز شو:

از مهم ترین نکاتی که باید یک کارفرما رعایت کند،نوع نقشه ساختمان و نما می باشد که به صورت بازشو باشد و نما باید درخشانی خاص خودش را از دست ندهد و تمام نقاط نما حتما یکپارچگی و تناسب خودشان را حفظ کنند و در نوره کافی قرار گیرند،در اصول نماسازی از سبک مدرن باید نورپردازنما، کار خود را به خوبی هرچه تمام تر انجام دهد تا نما به صورت الماسی در تاریکی بدرخشد تا شکوه بسیار زیبایی در پایان کار به مشتری بدهد.

سقف ها:

بر خلاف بقیه نماها در این سبک از نما، سقف ها به صورت ساده و یکنواخت هستند و هیچگونه طراحی روی سقف پیاده نشده است،ولی برخی از نماسازان روی انها طرح ها و شکل های مختلفی ایجاد می کنند و از زیبایی انها هیچ چیزی کم نمی شود.

متریال آن:

یکی از قواعد جالبی که طراحی نما مدرن دارد،استفاده از نسبتا همه نوع متریال در ان می باشد،این ویژگی با کمک طراحان بسیار حرفه ای امکان پذیر است که انواع مصالح و مواد را کنار همدیگه به بهترین شکل ممکن بنشیند تا نما فوق العاده را به دست بیاورد،ولی باید این را در نظر بگیرد تا نما از سادگی زیبایش در نیاید و همان ویژگی منحصر به فرد خود را حفظ کند و یک نوع متریالی را انتخاب کنند تا نما به صورت قائمه بتوانند در بیاید و قابلیت انعطاف پذیری را به راحتی داشته باشد.

چنانچه به دنبال یک شرکت نماساز برای طراحی نما مدرن می گردید حتما این نکته را در نظر بگیرید که پروژه خود را به بهترین نماسازان بسپارید تا نتیجه فوق العاده را دریافت کنید تا از این سبک رضایت کافی را داشته باشید و پیشنهاد ما به شما نماسازان مرادی میباشد،نماسازان مرادی جز بهترین و مطمئن ترین شرکت های نماسازی ساختمان در ایران به حساب می اید.

خدماتی...
ما را در سایت خدماتی دنبال می کنید

برچسب : بازسازی نما,نما,بازسازی,اپارتمان, نویسنده : matin matin بازدید : 105 تاريخ : چهارشنبه 26 مرداد 1401 ساعت: 20:45

خرید بهترین نوع درب برجسته به صاحبان ساختمان ها و ملک ها کمک می کند تا بتوانند امنیت برقرار کنند. درب های ضد سرقت انواع مختلفی دارند که این روزها دارای طرفداران زیادی هستند. درب ضد سرقت برجسته یکی از انواع درب های ضد سرقت شیک و مدرنی است که با استفاده از انواع مختلف چوب ساخته می شود و به بازار هدف عرضه می شود. این درب ها ظاهری شیک و لوکس دارند و باعث زیبا تر شدن ساختمان مسکونی و یا ویلایی می شوند. از این رو بسیاری از کسانی که به زیبایی اهمیت می دهند به دنبال خرید بهترین نوع درب برجسته هستند.

درب های ضد سرقت اصولا دارای سطح صافی هستند اما این درب ها ظاهر برجسته دارند و روی آن ها طرح هایی به بیرون یا داخل کار شده است. این محصول از لحاظ اندازه و شکل وتنوع بالایی دارخرید بهترین نوع درب برجستهد.

 

خرید درب ضد سرقت برجسته

اگر کسی قصد خرید بهترین نوع درب برجسته را دارد می تواند آن را به صورت اختصاصی سفارش دهد و طرح های مورد نظر خود را به تولید کننده ارائه دهد تا محصول دلخواه او تولید شود. قیمت این درب ها به عوامل مختلفی بستگی دارد و با توجه به متریال هایی که در ساخت درب ها به کار می رود و قفل هایی که استفاده می شود متفاوت خواهد بود و هر کسی می تواند با توجه به بودجه ای که دارد اقدام به سفارش کند.

ولی به طور کلی این درب ها به دلیل ظاهر زیبا و دارا بودن طرح های برجسته، قیمت بالاتری دارند و کسانی که قیمت برایشان مهم نیست و به زیبایی توجه می کنند این درب ها را خریداری می کنند. د رب های ضد سرقت ممکن است از خارج از ایران وارد شده باشد یا اینکه توسط تولید کنندگان در ایران ساخته شده باشد.

درب ضد سرقت برجسته چیست ؟

درب های ضد سرقت انواع مختلفی دارند و این درب ها در برابر درب های معمولی دارای امنیت و مقاومت بالاتری در مقابل نفوذ بیگانگان هستند. مهم ترین دلیلی که فراد به سراغ خرید این نوع درب ها می روند تامین امنیت و محافظت برای کاهش سرقت است. در خرید بهترین نوع درب برجسته باید اطلاعاتی از قبل داشته باشید و به نکاتی توجه کنید تا بهتر ین محصول را خریداری نمایید.

درب ضد سرقت برجسته محصولی است که علاوه بر امنیت داشتن و بادوام بودن در برابر نفوذ سارقین و افراد ناشناس، ظاهر زیبایی نیز دارد و بسیاری از افراد که به دنبال خرید درب ضد سرقت هستند این نوع محصول را انتخاب می کنند. این درب ها از قفل های امنیتی مختلف استفاده می کنند که هر قفل دارای کاربرد متفاوتی است. البته افراد باید توجه کنند می خواهند برای چه جایی درب ضد سرقت خریداری کنند.

درب ضد سرقت برجسته مناسب چه مکان هایی است ؟

کسانی که قصد خرید درب های ضد سرقت را برای کارخانه دارند به دنبال زیبایی درب ها نیستند بلکه باید محصولی را خریداری کنند که دارای امنیت بسیار بالایی باشد و در برابر اهرم کردن و برش و فشار و اسید و… مستحکم باشند و این افراد اصولا درب ضد سرقت ترک و درب لمینت خریداری می کنند.

این روزها بیشترین سرقت از منازل مسکونی انجام می شود و افرادی که به دنبال راه حلی برای جلوگیری از نفوذ سارقین هستند درب هایی را خریداری می کنند که این امنیت را ایجاد کند. این افراد ممکن است علاوه بر مقاومت به زیبایی منزل خود اهمیت بدهند در نتیجه به این افراد پیشنهاد می شود تا اقدام به خرید بهترین نوع درب برجسته کنند. این درب ها علاوه بر دوام و استحکام در برابر رطوبت و آتش و صدا و اسید مقاوم می باشند و به دلیل این که طرح هایی را به شکل برجسته بر روی این درب ها ایجاد می کنند ظاهر شیک و لوکسی را نیز به درب ها می دهند. درب برجسته هماهنگ با استانداردهای جهانی ساخته می شود و دارای ظاهر پر زرق و برقی است.

تولید درب های ضد سرقت برجسته

درب های ضد سرقت ممکن است از خارج از ایران وارد شود مثلا از ترکیه یا چین وارد شود یا اینکه تولید کنندگان ایرانی با وارد کردن قطعات آن را بسازند و به بازار عرضه کنند. در نتیجه می توان برای خرید بهترین نوع درب برجسته به تولید کنندگان معتبر موجود در ایران مراجعه کرد تا محصول را سریع تر تحویل بگیرید.

بهترین درب ها درب های ترک هستند که کیفیت بالایی دارند و عملکرد فوق العاده ای دارند. به همین دلیل دارای قیمت بالاتری نیز هستند. این درب ها اصولا از روکش طبیعی یا ام دی اف استفاده میکنند. اگر به دنبال خرید بهترین نوع درب برجسته اید باید بدانید که درب های ضد سرقت چینی دارای کیفیت پایینی هستند و کیفیت پایین تری دارند. این درب ها دارای قیمت کمتری هستند و از متریال هایی با مرغوبیت کمتر استفاده می کنند.

درب های ایرانی دارای ظاهری شبیه به درب های ساخت ترک می باشند. در واقع تولید کننده های ایرانی سعی می کنند درب هایی را با کیفیتی شبیه به درب های ترک می سازند. برای خرید بهترین نوع درب برجسته می توان این کار را به تولید کنندگان ایرانی سپرد. چون درب های ساخت ایران در مقایسه با درب های ترک به خوبی عمل می کنند و از قفل هایی با برند ترکیه استفاده می کنند تا مرغوبیت افزایش یابد.

سخن آخر

برای خرید بهترین نوع درب برجسته و درب ضد سرقت سه بعدی می توانید آن را سفارش دهید تا به صورت اختصاصی برایتان ساخته شود. در این نوع درب ها از قفل هایی با برند کاله که برند معروف ترک است استفاده می شود تا امنیت را بالا رود. این درب ها دارای چشمی و شب بند و درکوب هستند. برای این که کارایی این درب ها افزایش یابد از سه لولا استفاده می کنند و برای بالا بردن امنیت از فوم پلی ارتان استفاده می کنند. این درب ها دارای گارانتی نیزمی باشند. قیمت این درب ها به دلیل اجرای طرح های برجسته بیشتر است. این درب ها از درب های معمولی و حتی نرده های آکاردئونی مقاومت بیشتری دارند.

شرکت کرال درب به عنوان تولید کننده انواع درب های ضد سرقت از بهترین متریال استفاده می کند تا مرغوب ترین محصول را به مشتریان خود ارائه کند و توانسته به سطح بالایی از رضایت مندی مشتریان دست یابد. در صورت تمایل به خرید درب برجسته با همکاران ما تماس بگیرید.

خدماتی...
ما را در سایت خدماتی دنبال می کنید

برچسب : درب, درب ضد سرقت, ایران, انلاین, نویسنده : matin matin بازدید : 107 تاريخ : چهارشنبه 26 مرداد 1401 ساعت: 20:39

کیستون نگزنس یکی از محصولات شرکت نگزنس است. این شرکت یکی از معتبر ترین و مشهور ترین برند های جهان است. این برند داری با کیفیت ترین و مرغوب ترین تجهیزات شبکه بوده و آن را به سرتاسر دنیا صادر میکند. از این رو میتوان گفت در حال حاظر نگزنس یکی از بهترین برند های موجود در بازار است. همانطور که گفته شد نگزنس تولید کننده محصولات شبکه است که یکی از آن ها کیستون است. ما در این مقاله به طور تخصصی به مبحث کیستون نگزنس میپردازیم. چنانچه مایل بودید تا انتهای مقاله با ما باشید.

کیستون نگزنس Cat7A GG45 N420.735

کیستون شبکه

کیستون شبکه بسته به کارایی آن دارای انواع مختلفی است. یعنی در بازار انواع مختلفی از کیستون ها یافت میشود. اما این کیستون ها دارای درجه کیفی متفاوتی هستند که بسته به برند و قیمت آن ها تا حدودی میتوان خوب را از بد تشخیص داد. اما برای تشخیص درست و مطمئن کیفیت این اجناس باید در این زمینه اطلاعات و تخصص کافی داشته باشیم. به همین منظور تصمیم گرفتیم در اینجا تا حدودی به نحوه تشخیص کیستون ها از جمله کیستون نگزنس بپردایم.

انواع کیستون های موجود در بازار

  • کیستون شبکه لگراند
  • کیستون شبکه سوپیتا
  • کیستون نگزنس
  • کیستون دانوب

بهترین کیستون موجود در بازار

از بهترین کیستون های موجود در بازار میتوان به کیستون شبکه لگراند و کیستون نگزنس اشاره کرد. این دو برند از برند های بسیار معروف و محبوب فرانسوی هستند. از این رو هر کسی بسته به خواست و نیاز خود یک کدام از این برند ها را انتخاب و مورد استفاده قرار میدهد. همانطور که میدانید تجهیزات شبکه از حساسیت بالایی برخوردار هستند. بنابراین لازم است در حین خرید احتیاط کرد و بهترین برند با بهترین کیفیت را خریداری کرد. در این مقاله نیز سعی شده است تا حد امکان نکات لازم جهت خرید کیستون شبکه آورده شود.

کیستون نگزنس

همانطور که گفته شد نگزنس یک برند فرانسوی است که از اعتبار و سابقه بالایی برخوردار است. این شرکت در زمینه فروش تجهیزات شبکه بسیار موفق عمل کرده است. زیرا تمامی محصولات این برند دارای کیفیت بالا، عمر طولانی و قیمت مناسب هستند. از این رو انتخاب این برند میتواند یک انتخاب کاملا هوشمندانه باشد. حال از آنجایی که محصولات این برند از کیفیت بالایی برخودار هستند پس کیستون نگزنس نیز از این قاعده مستثنی نیست. این محصول نیز مانند سایر محصولات این برند دارای دوام بالا و قیمت مناسبی است.

 کیستون شبکه نگزنس Cat6 SFTP

کیستون نگزنس با نام کیستون شبکه نگزنس Cat6 SFTP شناخته میشود. این نوع کیستون ها با وجود داشتن کیفیت بسیار بالا قیمت مناسبی نیز دارند. در این نوع کیستون ها عبارت SFTP به معنای قابلیت جلوگیری از ایجاد نویز است. یعنی کیستون شیلد دار محسوب میشود و هیچ گونه اختلالی در آن ایجاد نمیشود. پس در هنگام خرید به تمامی نکات و جزئیات توجه نمایید تا در نهایت یک محصول با کیفیت را خریداری نمایید. ما نیز اینجا هستیم تا در این مسیر به شما عزیزان کمک کنیم.

کیستون شبکه نگزنس Cat6 UTP

این نوع کیستون طبق بروز ترین استاندارد های بین المللی طراحی و تولید شده است. به طوری که طی آخرین بررسی، تایید تمامی استاندارد های لازم را برای یک کیستون نگزنس دریافت کرده است. این کیستون برای استفاده با کابل های Cat6 UTP مناسب است. این وسیله کاملا بدون پوشش فلزی تولید شده است. نصب آن بسیار سریع و آسان بوده به طوری که برای نصب نیازی به استفاده از ابزار ندارد. جالب است بدانید میتوان چندین بار این نوع کیستون را باز و نصب کرد. امکان سربندی سیم طبق دو استاندارد T568A  و T568B فراهم است. برای استفاده با سیم های 22 تا 24 AWG قابل استفاده است. از استاندارد POE PLUS پشتیبانی میکند.

برند نگزنس

همانطور که گفته شد برند نگزنس یک برند خفن فرانسوی است. به طوری که در اکثر پروژه های بزرگ در سرتاسر دنیا از این برند در تهیه تجهیزات استفاده میکنند. این برند خود به تنهایی میتواند تامین کننده تجهیزات شبکه انتقال قدرت زمینی، پروژه های نفت و گاز، شبکه های انتقال قدرت زیرآبی و نیروگاه های بادی دور از ساحل باشد. این غول شبکه قدرت کابل کشی در هر شرایط جغرافیایی را دارد. به طوری که حتی از این برند در پروژه های عظیم کشور هایی نظیر عربستان، اسکاتلند، کانادا و استرالیا و غیره نیز به کار میرود. حال آنکه طراحی کیستون نگزنس با کیفیت برای این شرکت کار بسیار آسان و راحتی محسوب میشود.

عملکرد کیستون نگزنس

 کیستون نگزنس برای برقراری ارتباط در بین قسمت های مختلف شبکه است. کیستون ها در دو نوع کیستون شبکه و کیستون تلفن تولید و عرضه میشود. با استفاده از این ابزار میتوان بین کابل شبکه و دیگر تجهیزات ارتباط برقرار کرد. به طوری که کیستون از یک طرف به کابل شبکه متصل میشود و تشکیل یک پورت مادگی میدهد و از طرف دیگر نیز به کانکتور یا سوکت شبکه متصل میشود . در نتیجه ارتباطی بین شبکه و سایز تجهیزات نظیر سوئیچ و روتر ایجاد میشود. پس کیستون نقش مهمی را در برقراری ارتباط بین بخش های مختلف شبکه بر عهده دارد.

کیفیت محصول

اگر میخواهید در صنعت و تولید موفق باشید و حرفی برای گفتن داشته باشید لازم است از تجهیزات از جمله ماژول فیبر نوری سیسکو و مواد درجه یک استفاده کنید. به طوری که مثلا با استفاده از کیستون نگزنس اصلی در شبکه خود میتوانید اولا کیفیت کالای خود را تضمین کنید، ثانیا اعتماد مشتری را به خود جلب کنید. این اصل یکی از اصل های اساسی است که در کشور های اروپایی و آمریکایی به آن عمل میشود. به همین دلیل هم در صنعت و تولید حرف اول را در جهان میزنند.

شرکت ارتباطات شبکه پودسان

از آنجایی که تجهیزات شبکه بی کیفیت و فیک در بازار بسیار فراوان است. لازم است برای خرید این وسایل به مراکز معتبر مراجعه شود. یکی از معتبر ترین و با سابقه ترین شرکت ها در زمینه فروش تجهیزات شبکه شرکت ارتباطات شبکه پودسان است. این شرکت عرضه کننده تمامی تجهیزات شبکه اورجینال و برند های معتبر است. به طوری که مصرف کنندگان میتوانند تمامی تجهیزات مورد نیاز خود را از این شرکت خریداری نمایند. مشتریان میتوانند برای اطلاع از موجودی ها و نحوه سفارش به سایت پودسان مراجعه نمایند.

 

خدماتی...
ما را در سایت خدماتی دنبال می کنید

برچسب : نگزنس ,لگراند ,تجهیزات شبکه ,شبکه , نویسنده : matin matin بازدید : 98 تاريخ : چهارشنبه 26 مرداد 1401 ساعت: 20:34

مقدمه: اگر میخواهید به جواب سوال تخفیف عصب کشی دندان چگونه است ؟ برسید: باید در ابتدا با  واژه عصب کشی آشنا شوید. در واقع آدمی در طول زندگی خود همواره در حال خوردن و آشامیدن است. از این رو دهان و دندان همواره در معرض مواد غذایی است که همین مواد به مرور زمان روی دندان اثر میگذارند و باعث پوسیدگی آن میشوند.

در این میان خوردن شیرینی جات تاثیر منفی بیشتر و سریع تری روی دندان ها دارد از این رو پیشنهاد میشود در این مورد بیشتر مراقبت کنید و کمتر از نوشیدنی و خوراکی های شیرین استفاده کنید. مراقبت از دندان ها نیز بسیار مهم و حیاتی است. یعنی حداقل روزی ۲بار مسواک زدن و روزی یک بار نخ دندان کشیدن بسیار مهم است.  و البته لازم است هر فردی سالی دوبار به دندان پزشک مراجعه کند.

تخفیف عصب کشی دندان چگونه است

دندان از چند قسمت تشکیل شده ؟

  1. بیرونی ترین قسمت دندان مینای دندان است که سفید رنگ است. این لایه طوری طراحی شده که کل دندان را در بر میگیرد و از بخش های حساس و آسیب پذیر دندان حفاظت میکند.
  2. زیر مینای دندان عاج قرار گرفته است و زرد رنگ است. معمولا در افرادی که مبتلا به ناهنجاری دندان قروچه هستند مینای دندان از بین میرود و قسمت زرد رنگ یا همان عاج نمایان میشود. عاج بخشی نرم و آسیب پذیر است.
  3. در هسته دندان بخشی وجود دارد به نام پالپ است. درون پالپ، رگ های خونی و عصب قرار دارد و این رگ ها و عصب دندان را تغذیه میکنند. در واقع پالپ قسمت زنده دندان است و اگر دچار عفونت نشود لازم است این بخش پاکسازی شود و یا به اصطلاح تخلیه شود. و اگر در کسی به دلیل عدم مراقبت پالپ دچار آسیب شود و فرد مجبور به تخلیه آن شود ” عصب کشی ” صورت گرفته است.

اما عصب کشی دندان علاوه بر اینکه طی مراحلی تقریبا طولانی صورت میگیرد هزینه به نسبت بالایی دارد ولی اگر به دنبال این هستید که تخفیف عصب کشی دندان چگونه است ؟ در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

چه زمانی نیاز به عصب کشی هست ؟

همانطور که گفنه شد بخش پالپ دندان بخش زنده دندان است که در آن عصب و رگ های خونی تعبیه شده است. وقتی فردی بهداشت دهان و دندان را رعایت نکند به مرور زمان مواد قندی باعث پوسیدگی مینای دندان و دنبال آن عاج و پالپ نیز درگیر میشوند. ولی وقتی پوسیدگی به پالپ دندان برسد، پزشک مجبور به تخلیه این قسمت میشود که به این فرآیند عصب کشی دندان میگویند.

اما عوامل دیگری نیز هستند که باعث میشوند اقدام به به عصب کشی دندان کرد:

  1. اگر فردی طی تصادف دندانش دچار شکستگی شود.
  2. اگر پرشدگی دندان نشت کند و یا خوب و اصولی پر نشده باشد پالپ دچار عفونت و آسیب میشود‌.

اما اگر به هر دلیلی نیاز بود که دندانتان را عصب کشی کنید و میخواهید بدانید طرح تخفیف عصب کشی دندان چگونه است ؟ ما در این مقاله به شما توضیح خواهیم داد پس در ادامه با ما همراه باشید.

آیا عصب کشی درد دارد ؟

عصب کشی همان پر کردن دندان است با این تفاوت که در این روش عمق پوسیدگی دندان بیشتر است. همچنین از آنجایی که قبل از تراشیدن دندان بی حسی موضعی و تزریقی صورت میگیرد در طی عصب کشی دردی احساس نمیکنید و یا اینکه این درد خیلی کم‌ احساس میشود. همچنین برای درد بعد از عصب کشی شما میتوانید از مسکن ها استفاده کنید و درد خود را تسکین دهید.

پس نیاز نیست از عصب کشی بترسید. همچنین اگر به مراکز معتبر و تحت پوشش بیمه دندان پزشکی  مراجعه کنید کارتان با دقت بیشتری انجام میشود و در کنار آن از تخفیف عصب کشی دندان نیز بهره مند میشوید.

زمان عصب کشی چقدر است ؟

در اولین مراجعه دندان پزشک از دندانتان عکس میگیرد تا عمق پوسیدگی را تشخیص دهد. سپس اگر پوسیدگی به پالپ رسیده باشد اقدام به عصب کشی میکند. در جلسه اول تمامی قسمت های پوسیده دندان تراشیده و خارج میشود. سپس حفره به خوبی شست و شو داده میشود و پانسمان میشود. دلیل پانسمان از بین رفتن تمامی عفونت های احتمالی است.

سپس دندان پزشک جلسه ای دیگر را برای پر کردن حفره تعیین میکند. پس عصب کشی حداقل در دو جلسه به طول می انجامد.

بنابراین به دلیل طولانی بودن پروسه عصب کشی هزینه آن نیز به‌ نسبت زیاد است بنابراین لازم است بدانید که تخفیف عصب کشی دندان چگونه است ؟ آیا در دوران بارداری میتوان دندان را عصب کشی کرد؟

در دوران بارداری بهتر است برای ترمیم دندان اقدام نکنید. اما گاها درد و مشکلات دندان فردی آنقدر زیاد است که اوضاع غیر قابل تحمل میشود. در چنین شرایطی توصیه میشود در سه ماهه دوم بارداری برای عصب کشی و دیگر ترمیم ها اقدام شود.

هزینه عصب کشی دندان

در سال های اخیر به دلیل تحریم ها و تورم ها تعرفه های دندان پزشکی و کارت تخفیف کاشت مو به شکلی باور نکردنی بالا رفته اند. عصب کشی دندان نیز از این قاعده مستثنی نیست و معمولا افراد برای پرداخت هزینه آن دچار مشکل میشوند. ولی پیشنهاد ویژه ما استفاده از تخفیف عصب کشی دندان است اما اگر میخواهید بدانید تخفیف عصب کشی دندان چگونه است ؟ با ما همراه باشید.

کارت تخفیف دندان پزشکی

همانطور که احتمالا میدانید دندان پزشکی از آن دسته خدماتی است که کمتر تحت پوشش بیمه قرار میگیرد. اما شرکت های خصوصی وجود دارند که با ارائه کارت طلایی تخفیفات شگفت انگیزی را برای تعرفه های دندان پزشکی در نظر گرفته اند. در واقع افراد با ثبت نام در طرح  تخفیف زیبایی طلایی دندان پزشکی میتوانند در تمامی خدمات دریافتی خود ۳۰ تا ۷۰ درصد تخفیف بگیرند.ط

خدماتی...
ما را در سایت خدماتی دنبال می کنید

برچسب : تخفیف,تهران,دندان,دندانپزشکی, نویسنده : matin matin بازدید : 99 تاريخ : چهارشنبه 26 مرداد 1401 ساعت: 20:26

پوستر صفحه ای چاپ شده یا دست نوشته است که برای هدفی مشخص طراحی شده و روی دیوار یا جاهای مخصوصی که در محل عبور و مرور مردم برای آن تهیه شده نصب می شود . پوستر ، صفحه ای است حاوی تصاویر و نقش ها و کلمات که برای آگاهی دادن یا پیام رسانی و یا تبلیغ ایده یا کلا مورد استفاده قرار می گیرد.

پوستر وسیله ای است برای ارتباط بین پیام دهنده و پیام گیرنده. اهمیت این وسیله بیشتر از این جهت است که در کوتاهترین زمان در عین اختصار کلام ، بهترین پیام و تأثیر را روی تعداد زیادی بیننده بر جای می گذراد.

برای رسیدن به هدفی که پوستر به آن منظور طراحی می شود ، طراح باید چهار چوب امکانات این وسیله را بشناسد. قطع پوستر، انتخاب رنگ، عناصر تصویری یا شیوه طراحی و عکاسی برای موضوع مشخص پوستر، انتخاب خط، نوع کاغذ و چاپ و بعداً محل نصب پوستر، مواردی است که طراح پوستر باید مد نظر داشته باشد تا بتواند به بهترین نحو پیام مورد نظر خود را انتقال دهد.

طراحی پوستر

قطع پوستر چیست

مهمترین چیزی که در برخورد اول نظر تماشاچی را جلب می کند ، اندازه یا قطع پوستر است.

طراح بابد در رابطه با موضوع و محل نصب پوستر، قطع مورد نظرش را انتخاب کند.

زیرا اندازه پوستر برای دیده شدن اهمیت ویژه ای دارد.

پوستر معمولاً در جاهایی نصب میشود که ابعاد بزرگی دارند مثل دیوارها، تابلوها و پانهای بزرگ مخصوص نصب پوستر و… ، برای همین اندازه آن باید طوری باشد که در میان بقیه‌عوامل محیطی و عناصر تصویری و پوستر های دیگر کاملاً دیده شود.

پوسترها دارای اندازه های مختلفی می توانند  باشند که عمومی ترین آنها قطع ۷۰ *۱۰۰ و ۷۰ * ۵۰ است اما اغلب از قطع های  ۷۰ * ۹۰ ، ۶۰ * ۹۰ ، ۷۰ * ۴۵ ، ۶۰ * ۴۵ و گاهی ۳۵ * ۵۰ سانتی متر هم استفاده می شود.

اندازه های دیگر و حتی کوچکتر برای بعضی پیام ها مثل هشدارها یا اخطار و مبارزه با سیگار و… نیز استفاده می شود.

پوستر هایی به قطع یک در دو متر در پانلهایی که در پیاده روها نصب شده یا ۲ * ۲ روی دیوارها و نیز  تابلوهایی در قطع بسیار بزرگ در کنار اتوبانها و میزان های بزرگ، اندازه های دیگر برای پوستر هستند.

چقطع های دیگر پوستر

هم چنین اندازه های متفاوت پوستر نصب در داخل یا بدنه‌ اتوبوس طراح باید در یکی از قطع ها و اندازه های مناسب کاغذ، طراحی پوستر را آغاز کند زیرا نکته مهم در این است که اندازه های استاندارد باعث می شوند که کاغذ به طور کامل مصرف شود و میزان دورریز آن به حداقل برسد. در غیر این صورت مقدار اضافه بر اندازه پوستر بی مصرف مانده و از این جهت مقداری از سرمایه سفارش دهنده به هدر خواهد رفت.

استفاده از اندازه های استاندارد از نظر زمانی به هنگام ساختن و چاپ کردن ، مقرون به صرفه است و هم در مصرف فیلم و راحتی کار در چاپ موثر است.

امتیاز اندازه های غیر متعارف صرفاً در این است که باعث جلب توجه زودتر تماشاچیان می شود اما این امتیاز با توجه به خیلی از عوامل دیگر اندازه های استاندارد وجه برجسته ای نیست.

رنگ پوستر چقدر در طراحی پوستر موثر است

بعد از اندازه یا همزمان با آن رنگ پوستر، مهمترین عامل جلب نظر تماشاچی در برخورد اول است امروزه برای همه افراد غیرممکن است که جهان را بدون رنگ ببینند، زیرا پدیده است که در همه جا حضور دارد.

تمام ارتباطات به کمک رنگها انجام میگیرد و تمام دریافت های عینی بوسیله رنگها به وجود می آید.

رنگ زندگی است. رنگها قدیمی ترین و بهترین ایده ها هستند. رنگ مهمترین عنصر بصری از نظر بار احساسی و عاطفی است، بنابراین دارای نیروی ویژه ای در انتقال اخبار بصری است.

رنگ نه فقط دارای معانی عام است بلکه دارای معانی رمزی هم است. به رغم تمام اهمیتی که برای رنگ قائل هستند، نحوه انتخاب آن به ندرت همراه با تجزیه وتحلیل درست و حساب شده انجام می گیرد.

به هر حال چه درباره آن درست فکر شمرده باشد و چه نه ، وقتی که رنگ انتخاب میشود معانی بسیار زیادی همراه آن منتقل میشود.

عوامل محیطی محل مانند طراحی غرفه سازی نمایشگاهی نصب پوستر را هنگام انتخاب رنگ ضمن در نظر داشتن پیام رنگ، باید مورد توجه قرار داد. مثلاً پوستری با زمینه سبز در شهر شمال ایران، توجه را دیرتر به خود جلب می کند تا همان پوستر با رنگ زمینه نارنجی یا قرمز پوستر با زمینه سفید در میان پوسترهای شلوغ دیگر در روی دیوار تماشاچی بیشتری دارد.

رنگ در واقع حاوی اخبار و اطلاعات زیادی است و از این جهت برای طراحان پوستر خیلی با اهمیت است.

پوسترهای فرهنگی در چه جاهایی استفاده میشود

پوسترهای فرهنگی را برای معرفی نمایشگاههای هنری و فرهنگی،‌موزه ها، تجلیل و یادبود، مطالب مذهبی،‌مسابقات ورزشی، فروش فیلم، تئاتر،‌آثار هنری،‌ مکتب ونشریات، بازدید از
بناهای تاریخی، جلب مردم به کلاسهای آموزشی، خرید پوسترهای مستقل تربیتی و هنری و … طراحی می کنند.

بنابراین پوستر فرهنگی ،‌پوستری برای مصرف ایام فراغت مردم است. طراح در طراحی اینگونه پوسترها امکان و میدان بیشتری برای نمایش فانتزی های خود دارد.

زیرا محتوای موضوع را طراح اجازه می دهد تا تعبیرات زیبای هنرمندان خود را از موضوع مطرح کند و با ذهن و تصویر تماشاچی رابطه معنوی تر برقرار کند و تماشاچی نیز به دلیل فراغت و علاقه معنوی وقت زیادتری را برای دیدن آنها مصرف می کند.

برای همین پوستر می تواند پر از ریزه کاری ها و نکته گویی های تصویری باشد.

رنگهای دقیق تر و ترکیبی در  آن بکار گرفته شود تا جنبه های روانی موضوع با حساسیت کامل تری نشان داده شود.

طراحی می تواند پوسترهای فرهنگی راحتی مثل یک تابلوی نقاشی، کاملاً آزاد و بدون قیدهای معمولی طراحی شود.

پوسترهای فرهنگی را می توان از جهت محتوی و داشتن اهداف مالی به دو دسته تقسیم کرد.

پوسترهایی که مسئله فروش و جلب خریدار در آنها از اهمیت خاصی برخوردار است، مانند پوستر فیلم،‌تئاتر، مسابقات ورزشی، کتاب و نشریات و … که طرز کار آنها به هرحال باید مهمتر از دسته دیگری باشد.

پوسترهای تجارتی

عمده ترین بخش پوسترهای چاپ شده در جهان را پوسترهای تجارتی تشکیل می دهند.

در پوسترهای تجارتی شکل کار کاملاً تغییر می کند و طراح باید مثل یک جواهر تراش اثری در چهارچوب حساب شده فن، روانشناسی،‌تجارت و… خلق کند عامل زمان بیشترین نقش را در طراحی این نوع پوستر دارد.

زیرا پوستر باید فوراً دیده و به سرعت فهمیده شود. هر چه زودتر پوستر موضوع مصرف است که باید در شرایط فشرده رقابت، سریعاً مطرح و مصرف شود و فرصتی به رقبا برای مقابله در عرضه و فروش ندهد.

بنابراین پوستر باید بسیار ساده و شکیل و دقیق با استفاده از تمام فوت و فن و نکته سنجی های روان شناسی، رنگ و زیبایی های تکنیکی طراحی شود.

ظریفترین و مؤثرترین جملات یا شعار برای آن انتخاب شود و این مجموعه در ساده ترین و حساب شده ترین کمپوزیسیون در کنار هم قرار گیرند و یک پوستر تجارتی را به وجود آورند.

پوسترهای اجتماعی چه نوع پوستر هایی هستند

این نوع پوسترها بیشترین کاربرد را در زندگی اجتماعی مردم دارند.

پوسترهای اجتماعی برای هشداردادن و راهنمایی اخلاق و رفتار عمومی مانند رعایت قوانین و مقررات مختلف،‌ حفظ محیط و بهداشت، همبستگی های گوناگون، مسائل اجتماعی و سیاسی و… طراحی میشوند.

به همین دلیل، مسئله عمده آنها جلب اعتماد عمومی برای پذیرش نظریات، گوشزدها، هشدارها و پیام هایی است که مطرح می کنند.

بنابراین کوشش های طراحی باید در زمینه های روانشناسی جامعه و موضوع گیریهای دقیق برای ایجاد رابطه ای مؤثر باشد.

باید از کلام تصویری استفاده کند که بسیار راحت، آشنا و مطبوع باشد و به راحتی روی عاطفه و صمیمیت مردم اثر گذارد.

برای همین در طراحی باید از پختگی و بصریت کاملی برخودار باشد تا بتواند لحنی را به تصویر درآورد که نمایشگر اهداف بالا باشد.

در این پوسترها نوشته اهمیتی ویژه دارد و انتخاب کلمات باید با دقت همه جانبه و در نهایت سادگی و صمیمیت انجام شود تا بر تماشاچی تأثیری قابل قبول گذاشته و بیننده را دچار کسالتهای ناشی از لحن پند و اندرز نکند.

گاهی در پوسترهای اجتماعی نوشته اهمیت و نقش درجه اول را پیدا می کند زیرا ممکن است جمله شعار و مطلب آنقدر مؤثر، صمیمی و آشنا باشد که نقش و رنگ را تحت تأثیر خود قرار دهد.

نتیجه گیری

بنابراین رابطه رنگ و فرم و نوشته باید بسیار هماهنگ و دقیق باشد تا باعث مزاحمت ها و نبایدهای بصری در راه ایجاد رابطه بین پیام و تماشاچی نشود و بیننده احساس دیدن پوستر را نکند بلکه احساس کند که گوشی پوستر با او حرف می زند.

شرکت جوپنزا با داشتن گروه طراحان حرفه ای بهترین پوسترها و طراحی هدیه تبلیغاتی را طراحی و ارائه میدهند، برای ثبت سفارشات خود برای طراحی پوستر خود و هماهنگی های بیشتر با شماره تلفن درج شده در سایت جوپنزا تماس بگیرید.

 
 
خدماتی...
ما را در سایت خدماتی دنبال می کنید

برچسب : طراحی لوگو,لوگو,پوستر,لیبل, نویسنده : matin matin بازدید : 90 تاريخ : چهارشنبه 26 مرداد 1401 ساعت: 19:01

ست مدیریتی تبلیغاتی مجموعه ای از لوازم های کاربردی و تزئینی می باشد. ست های مدیریتی مناسب برای میز اداری مدیران، مسئولان ارشد، کارمندان و حتی افراد دیگر می باشد. این نوع ست ها شامل: سررسید وزیری 1402 یا سالنامه، خودکار، کیف پول، جاکارتی، جاکلیدی، آیینه، انواع پاور بانک، هارداکسترنال و انواع فلش مموری می باشد.

ست مدیریتی کد|K1412

این نوع محصولات با توجه به بودجه سازمان و سن و سلیقه هدیه گیرنده ترکیب می شود. شرکت ها و ارگان ها از ست های مدیریتی می توانند به عنوان هدیه و تبلیغ و بازاریابی سازمان خود استفاده کنند.

امکان چاپ لوگو بر روی ست مدیریتی

امکان چاپ انواع لوگو، شعار، طرح و چاپ های تبلیغاتی و گرافیکی بر روی ست مدیریتی وجود دارد. ست های تبلیغاتی ظاهر بسیار زیبایی برای جذب مشتری دارند. این نوع محصولات نقش بسیار زیادی در به یادماندن نام تجاری سازمان در ذهن مشتریان دارد. این ست های تبلیغاتی جزء هدایای تبلیغاتی به حساب می آیند. این هدایای نفیس علاوه بر جنبه تبلیغاتی، می تواند حس رصایت به مشتریان بدهند.

قیمت پک مدیریتی به چه عواملی بستگی دارد

پک مدیریتی مجموعه جوپنزا با قیمتی مناسب و ظاهری زیبا موجود میباشد. قیمت ست مدیریتی با توجه به تعداد اقلام تبلیغاتی و جنس اقلام، متغیر می باشد. برای خرید ست های تبلیغاتی بیشتر از ترکیب های خودکار، سررسید 1400 و جاکلیدی استفاده می شود. فروش سررسید یکی از مهمترین محصولات مجموعه جوپنزا می باشد، با سررسید می توانید پک تبلیغاتی خود را زیباتر جلوه دهید. جاکارتی و جاکلیدی با جنس های چرم طبیعی، چرم مصنوعی و استیل هم قابل اجرا میباشند.

کاربرد جعبه پک مدیریتی تبلیغاتی

جعبه و قاب ست مدیریتی می تواند این هدیه ارزشمند را زیباتر و خاص تر نشان دهد. این نوع قاب ها با توجه به تعداد اقلام تبلیغاتی، از چندین قسمت تشکیل شده است. جنس این نوع جعبه ها می تواند از نوع چرم مصنوعی، چرم طبیعی و گالینگور هم باشد. امکان حک لوگوی سازمان بر روی قاب ست های مدیریتی هم موجود است. خوشبختانه مجموعه جوپنزا با بسته بندی های اختصاصی و لاکچری توانسته است رضایت مشتریان را در مورد ست هدیه مدیریتی جلب کند.

کاربرد هدایای تبلیغاتی

ست مدیریتی تبلیغاتی به منظور هدیه دادن به مسئولان ارشد، مدیران و کارمندان انجام می شود. پک تبلیغاتی بر روی میز اداری قرار می گیرد که به اتاق کار و میز کار زیبایی خاصی می دهد. هدایای تبلیغاتی با هدف تبلیغات و بازاریابی به کار برده می شود. سازمان هایی که می خواهند نام تجاری خود را در ذهن دیگر افراد ثبت کنند می توانند از اقلام ست مدیریتی استفاده کنند. کاربرد ست مدیریتی در اصل تبلغیات می باشد. با استفاده از هدیه های تبلیغاتی می توانید مشتریان زیادی را جذب کنید.

استفاده از هدایای تبلیغاتی برای کسب کارهای مختلف چه مزایایی دارد

جایگزین کردن هدایای تبلیغاتی به جای کارت ویزیت، چاپ نام تبلیغاتی خود در ذهن مشتری با هدیه دادن وسایل کاربردی به آنان، بازاریابی قدرتمند با هزینه کم، تبلیغات و بازاریابی فیزیکی باکمترین هزینه، تاثیر گذاری بیشتر، اهمیت دادن به مشتری و هدیه دادن به او که منجر به اعتماد به نام لوگو سازمان شما میشود.

پک مدیریتی برای چه کسانی مناسب است

ست مدیریتی با وجود داشتن ظاهری زیبا و کارآمد، قیمت بالایی ندارد و یک هدیه خاص و منحصربه فرد برای هدیه به افراد مدیریتی استفاده می‌شود. پک مدیریتی با وجود ظاهر بسیار زیبا و ارزش بالایی که دارد معمولا خیلی گران قیمت نیستند و می‌تواند جایگزین هدایای گران قیمت و غیر کاربردی برای مدیران و مسئولان ارشد باشد.

پک مدیریتی همان گونه که از نام آن ها مشخص است برای کارمندان ارشد و مدیران بیشتر از دیگران مورد استفاده قرار می‌گیرد و معمولا جنس و نوع و ارزش آن را براساس درجه شخص می‌توانید به دلخواه انتخاب کنید. جنس این ست‌های مدیریتی تبلیغاتی می‌تواند ازچرم مصنوعی، چرم طبیعی، فلز و غیره باشد که یک هدیه بسیار کاربردی و مناسب است.

انتخاب بهترین هدیه مدیریتی تبلیغاتی

پک مدیریتی تبلیغاتی از هدایای تبلیغاتی پرطرفدار می باشد که علت آن چند تکه بودن این ست است، اگر قصد بازاریابی و موفقیت در کار تبلیغات خود دارید باید از هدایای تبلیغاتی استفاده کنید که روزانه و مرتب مورد استفاده قرار می گیرد و انتخاب ست مدیریتی به خصوص برای مدیران گزینه مناسبی می باشد زیرا می توان گفت که استفاده از آن دائمی و همیشگی است.

اگر بخواهیم راجب به هدف استفاده از هدایای تبلیغاتی بگوییم اولین گزینه به ماندگاری برند و نام تجاری شرکت شما در ذهن مشتریان و مخاطبان اشاره می کنیم، به همین منظور ست های مدیریتی بهترین انتخاب برای بازاریابی برند شما می باشد. جنس ست مدیریتی تبلیغاتی می‌تواند از چرم مصنوعی، چرم طبیعی، فلز و غیره باشد.

ست‌های مدیریتی هدایای تبلیغاتی نفیس

پک مدیریتی تبلیغاتی جزء هدایای تبلیغاتی نفیس به شمار می‌رود و اگر می‌خواهید به مشتریان خود یک هدیه‌ی نفیس هدیه دهید این هدایای تبلیغاتی را حتما امتحان کنید.

دیسیپلین، برندینگ، ارزش‌ها و هماهنگی کسب و کار را می توانید با چیدمان یک ست مدیریت خوب نشان دهید. همه ی این ها حس خوبی به مشتریان می دهند. آنها این یکپارچه بودن را دوست دارند. پس در انتخاب پک مدیریتی با سلیقه باشید.

ست مدیریتی تبلیغاتی از چه آیتم های تشکیل میشود

هر پک مدیریتی با توجه به نوع کاربردی که دارد می تواند آیتم های مختلفی داشته باشد، برای مثال یک ست یادداشت می تواند شامل دفترچه یادداشت، سررسید، تقویم جیبی یا دیواری و باشد. یک ست الکترونیکی می تواند شامل پاور بانک، فلش، OTG، کابل AUX، شارژ فندکی و غیره باشد. ست چرمی تبلیغاتی معمولا شامل آیتم های روزمره چرمی است برای مثال شامل کمربند، جاسوییچی، کیف پول و غیره است که لوگوی برند شما روی آن ها چاپ شده است.

هدف از انتخاب ست‌های مدیریتی نفیس چیست

پک مدیریتی نفیس برای انتقال یک حس مثبت به دیگران ودر عوض باعث ثبت شدن نام برند در ذهن مخاطب و در پایان بازدهی بیشتر است به جای استفاده کردن از یک هدیه گران قیمت می توان از ست مدیریتی که دارای اقلام بیشتری مانند سر رسید رقعی تبلیغاتی است و همچنین کاربرد بیشتری هم دارد استفاده کرد این ست موقع خاصی کاربرد نداشته و استفاده از آن همیشگی می باشد.

جعبه و قاب این ست بستگی به سلیقه مشتری از نوع چرم طبیعی، مصنوعی، گالینگور و غیره و آیتم های موجود در ست ها هم به میزان توان و قدرت مالی سفارش دهنده بستگی دارد.

 
 
خدماتی...
ما را در سایت خدماتی دنبال می کنید

برچسب : ست مدیریتی,هدایای تبلیغاتی,کسب و کار, نویسنده : matin matin بازدید : 84 تاريخ : چهارشنبه 26 مرداد 1401 ساعت: 18:54

خودکار ها با یکدیگر تفاوت دارند ، تفاوت های آن ها را باید بدانیم تا بهترین و مناسب ترین خودکار را برای خود تهیه کنیم . مثلا بدانیم تفاوت خودکار فلزی و پلاستیکی در چیست .

خودکار تبلیغاتی: نیاز ما به نوشتن در شبانه ‌روز امری انکار ناپذیر است.

حتی امروزه با وجود پیشرفت علم و تکنولوژی و وجود ابزارهای الکترونیکی برای یادداشت کردن، همچنان خودکار صدرنشین این مقوله است.

تحقیقات نشان میدهد که قلم و خودکار بعد از کیف پول و موبایل، محبوب‌ ترین ابزار محسوب می‌شود.

همچنین خودکار از رایج ترین هدیه‌ های تبلیغاتی به شمار میرود و در انواع و اقسام کالاها نیز تولید می‌شود مانند خودکار های پلاستیکی، خودکار های فلزی و …

صاحبان مشاغل و شرکت‌های بزرگ نیز از این محبوبیت استفاده کرده و از خودکار به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده می‌کنند .

خودکار های تبلیغاتی پلاستیکی و فلزی هر دو دارای محبوبیت بالایی در میان هدایا تبلیغاتی دارند.

اما برای اینکه بهترین تصمیم را برای سازمان و شرکت خود بگیرید شاید لازم باشد تفاوت خودکار فلزی با پلاستیکی را بدانید .

در زیر به ۵ تا از مهمترین تفاوت های خودکار تبلیغاتی فلزی و خودکار پلاستیکی اشاره شده است:

۱ـ اولین تفاوت خودکار فلزی با پلاستیکی در جنس آن‌ها می‌باشد.

یکی از جنس فلز، استیل، آلومینیوم و یا هر نوع آلیاژ  نقره و طلا است و دیگری از جنس پلاستیک با کیفیت های گوناگون است.

۲ـ دومین تفاوت قیمت خودکار ها است.

مسلماً خودکار تبلیغاتی فلزی از خودکار تبلیغاتی پلاستیکی گران ‌تر می‌باشد.

البته این صحبت ب صورت کلی میباشد و مثال نقض برای آن به تعداد فراوان وجود دارد.

مثلا خودکار فلزی که از خودکار پلاستیکی ارزان باشد ولی بطور معمول خودکار های پلاستیکی ارزان تر و قیمت مناسب تر از خودکار های فلزی هستند.

خودکار پلاستیکی O392

۳ـ سومین نکته کیفیت خودکار هاست.

کیفیت بدنه خودکار فلزی و ساختار کلی آن بهتر از خودکار پلاستیکی است و میتوان گفت خودکار فلزی در رتبه بالاتری قرار دارد.

۴ـ وزن این دو نوع خودکار نیز با هم متفاوت است.

خودکار فلزی وزن سنگین تری نسبت به خودکار پلاستیکی دارد.

۵ـ پنجمین تفاوت خودکار فلزی و پلاستیکی نوع چاپی آن ها است .

(چاپ خودکار تبلیغاتی) که بر روی خودکار فلزی و پلاستیکی زده می‌شود با هم متفاوت است.

در چاپ روی خودکار پلاستیکی از روش چاپ تامپو استفاده می‌شود اما خودکار های فلزی با چاپ لیزری، مزین می‌شوند.

مسلماً ماندگاری چاپ لیزری بیشتر از تامپو است و چاپ لوگو به روش لیزری ماندگاری بیشتری دارد.

البته غیر از روش‌های چاپ لیزری و تامپو، روش سیلک و یو وی نیز وجود دارد که میتوان گفت چاپ تامپو و سیلک کیفیت پایینی دارند و ماندگار نیستند اما کیفیت و هزینه چاپ لیزری به مراتب بهتر از سایر روش‌ها است.

چاپ یو وی هم ماندگاری بالایی دارد اما مقرون به صرفه نیست و قیمت بالایی دارد .

 

مهمترین ویژگی خودکار تبلیغاتی فلزی

 

خودکار فلزی با توجه به بدنه ی فلزی و قابلیت تعویض مغزی خودکار این محصول را میتوان بارهای بارها استفاده نمود.

اگر جوهر خودکار تمام شود میتوان مغزی خودکار را جایگزین آن نمود .

پس خودکار های فلزی را میتوان گفت مرگ ندارد.

در نتیجه پیام تبلیغاتی شما که حاوی چاپ و یا لیزر نام برند و اطلاعات شرکت شماست  برای مدت ها و شاید سالیان سال در معرض دید افراد قرار میگیرد.

پس بهتر است که خودکار تبلیغاتی فلزی با کیفیت بالا خریداری نمایید ، تا در هزینه های شما صرفه جویی شود .

 

 

ویژگی های خودکار تبلیغاتی خوب چیست؟

توجه داشته باشید که برای نوشتن مطالب، خودکار های تبلیغاتی با سطح مقطع سه‌ گوش از خودکار تبلیغاتی با سطح مقطع دایره ‌ای مناسب تر هستند.

خودکار های تبلیغاتی باید دارای پوششی نرم لاستیکی باشند تا در هنگام نوشتن انگشتان دست اذیت نشود.

کیفیت جوهر خودکار های تبلیغاتی نقش بسزایی در روان نویسی آن دارد.

بنابراین در خودکار های تبلیغاتی لازم است که از جوهر های باکیفیت استفاده شود تا ماندگاری و طول عمر خودکار بیشتر بشود.

همواره به این نکته توجه داشته باشید که بدنه خودکار باید جنس مرغوبی داشته باشد و مقاوم باشد و خیلی زود خراب نشود.

ماندگاری بالای یک خودکار تبلیغاتی یعنی ماندگاری برند شما در ذهن مشتریان.

 

علاوه بر موارد بالا، زیبایی ظاهری خودکار را نیز در نظر بگیرید.

خود کاری که زیبایی و جذابیت ظاهری برای مخاطبان نداشته باشد باعث جلب توجه نخواهد شد. و حتی ممکن است تبلیغات شما بر روی این خودکار اصلا به چشم مخاطب هم نیاید.

پس همواره این نکته را مدنظر داشته باشید که زیبایی و جذابیت یک فاکتور بسیار حائز اهمیت برای یک هدیه تبلیغاتی محسوب می شود.

 

یکی دیگر از تفاوت خودکار فلزی با پلاستیکی خوش دست بودن خودکار است .

شرط تاثیرگذار بودن یک خودکار تبلیغاتی استفاده از آن است .

پس خود کاری که قابل استفاده نباشد یا استفاده از آن سخت باشد تاثیر گذاری لازم در تبلیغات شما را نخواهد داشت.

 

 

خودکار های تبلیغاتی فلزی

خودکار های تبلیغاتی فلزی زیبا و پر کاربرد هستند و یک هدیه تبلیغاتی خوب برای معرفی برند شما به بازار محسوب می شوند.

امروزه هر فردی در کیف خود برای یادداشت، معمولا یک خودکار فلزی تبلیغاتی به همراه دارد و از آن برای مصارف مختلف روزانه مانند پر کردن مدارک و رسید ها در بانک ها و … استفاده می کند.

مزیت این خودکار ها این است که هر موقع فرد این خودکار فلزی تبلیغاتی که برند شما بر روی آن درج شده را از کیف خود بیرون می آورد، نام برند شما در ذهنش تداعی می شود.

وقتی که شما خودکار های تبلیغاتی فلزی با کیفیت و ارزنده به مشتریان خود عرضه می کنید، در واقع با روشی کاملا هوشمندانه از آن ها نیز قدردانی می کنید.

منظور از روش هوشمندانه این است که به واسطه اهدای این هدیه تبلیغاتی کاربردی هم از مشتریان خود تشکر می کنید و هم تا زمانی که از این خودکار های تبلیغاتی فلزی و باکیفیت که اسم و لوگوی کمپانی خویش را بر روی آنان قرار داده اید، استفاده می کنند نام تجاری شما در ذهن شان ماندگار می شود.

البته توصیه میشود تا حد ممکن سعی کنید خودکار های تبلیغاتی فلزی شما ضمن زیبایی و شکیل بودن، از کیفیت بالایی نیز برخوردار باشد تا زمان بیشتری مشتریان شما این خودکار های تبلیغاتی را با خود حمل کنند و در معرض دید شان قرار گیرد.

این نوع از خودکار ها از نظر جنس بدنه از نوع بدنه آلومینیومی یا استیل هستند و از جمله هدایای تبلیغاتی پرکاربرد و بادوام محسوب می شوند. خودکار های فلزی تبلیغاتی در دو مدل خودکار فشاری و خودکار کمر پیچ عرضه می شوند، نوع چاپ لوگو بر روی خودکار های تبلیغاتی فلزی لیزر است که روی قسمت فلزی آن حکاکی

می شود.

 

 

خودکار تبلیغاتی پلاستیکی

خودکار های تبلیغاتی پلاستیکی به دلیل مقرون به صرفه بودن از نظر اقتصادی، همیشه انتخاب اول شرکت ها و موسسات برای حضور در نمایشگاه ها هستند. و این هم تفاوت خودکار فلزی با پلاستیکی است .

خودکار تبلیغاتی پلاستیکی یکی از ارزان ترین هدایای تبلیغاتی هستند که هر روز در زندگی روزمره  افراد و کسب و کارشان قابل استفاده می باشند.

این خودکار ها برای کسب و کارهایی که بودجه کمی بابت اهدای هدایای تبلیغاتی خود در نظر دارند، بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

این شرکت ها می توانند با صرف هزینه ای کم، خودکار تبلیغاتی پلاستیکی موردنظر خود را با تیراژ بالا سفارش دهند و تبلیغات خود را با هزینه کم انجام دهند.

مشتریان میتوانند اسم کمپانی و یا این که لوگوی خویش را برفراز مداد به ارتفاع یک یا این که دو سانتی متر بر روی خودکار های تبلیغاتی پلاستیکی و ارزان قیمت خود چاپ نمایند .

جالب است بدانید که هر ساله تقاضا برای خودکار های تبلیغاتی پلاستیکی بالا است و این بدان معناست که این خودکار ها همیشه جزو هدایای تبلیغاتی محبوب به شمار می آیند.

 

 

چرا خودکار جز بهترین هدیه تبلیغاتی است ؟

میتوان گفت تفاوت خودکار فلزی با پلاستیکی یا خودکار های دیگر مهم نیست و هر نوع خودکار بازدهی خوبی دارد و همه افراد برای نوشتن اطلاعات مفید روزانه خود از آن استفاده میکنند.

به طور مثال، یک حسابدار در محل کارش می تواند اطلاعات مهم حسابداری یا برنامه روزانه خود را با خودکار تبلیغاتی شما یادداشت کند و برند حک شده بر روی خودکار تبلیغاتی در ذهن افراد خواهد ماند.

تنوع زیاد خودکار های تبلیغاتی، مخاطبان زیادی را به سمت خود می کشد.

این خودکار ها از جمله وسایلی است که در کنفرانس ها و همایش ها همیشه مکمل هدایای دیگر بوده که به مخاطبان آن همایش اهدا می کنند. در این همایش ها هنگام سخنرانی در رابطه با یک موضوع، اولین واکنش شنونده ها یادداشت کردن نکات مهم توسط یک خودکار است و می توان ادعا کرد که یکی از لوازم ضروری در همایش ها استفاده از خودکار می باشد.

امروزه برای یادداشت کردن و نت برداری از وسایلی مانند تبلت، لپ تاپ و یا ویس رکورد و فلش تبلیغاتی ارزان و یا گوشی موبایل نیز بهره می برند.

کاربرد مشترک در همه این ابزارها، نوشتن و ضبط کردن است.

اما هنوز هم با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی افراد برای یادداشت کردن از خودکار استفاده میکنند .

پس اهدای خودکار های تبلیغاتی و هدایای تبلیغاتی الکترونیکی به مخاطبان

می تواند یک روش تاثیرگذار برای تبلیغ برند یا نام تجاری یک شرکت باشد  .

خدماتی...
ما را در سایت خدماتی دنبال می کنید

برچسب : خودکار,هدایای تبلیغاتی,هدیه تبلیغاتی, نویسنده : matin matin بازدید : 77 تاريخ : چهارشنبه 26 مرداد 1401 ساعت: 18:46

پیش از آنکه درمورد چاپ انواع سررسید های تبلیغاتی صحبت کنیم باید بدانیم سر رسید چیست ؟ و چه کاربردی دارد بعد چاپ انواع سررسید تبلیغاتی را توضیح دهیم .

سررسید یا سالنامه دفترچه ای حاوی تقویم روزانه است اطلاعات روز های تاریخی یا همان مناسبت ها در آن ثبت شده است و برای یادداشت های روزانه و تنظیم برنامه های روزانه از آن استفاده می کنیم .

انواع سررسید ها شامل

یک سررسید رقعی که ابعاد آن پانزده در بیست و یک سانتی متر می باشد .

دو سررسید پالتویی که دو نوع دارد پالتویی کوتاه و بلند که سررسید پالتویی کوتاه ابعاد دوازده در هفده سانتی متر دارد و پالتویی بلند بیست و دو در سیزده سانتی متر می باشد .

سه سررسید وزیری که یکی از کاربردی ترین سررسید ها است و ابعاد آن هفده در بیست و چهار سانتی متر می باشد .

چهار سررسید رحلی که به سررسید مدیران نیز معروف است در دو سایز بزرگ و کوچک موجود است که سایز بزرگ آن بیست و چهار در سی و چهار است و سایز کوچک آن بیت و یک در بیست و نه می باشد .

پنج سررسید جیبی که ابعاد ده در پانزده سانتی متر است .

چاپ انواع سررسید های تبلیغاتی

شش سر رسید مربعی که به عنوان سررسید خشتی شناخته می شود و در ابعاد مختلف موجود می باشد که در سایز های هفده در هفده شانزده در شانزده و بیست و یک در بیست و یک موجود می باشد .

تمام این سر رسید ها می توانند از جنس های مختلف باشند در این قسمت چاپ انواع سررسید های تبلیغاتی و چاپ روی ماسک  را بر اساس جنس جلد آن ها بیان کنیم  .

سررسید هایی که جنس جلد آن ها گلاسه می باشد و روکش سلفون دارند میتوان مات و براق باشد امکان چاپ طلاکوب و یووی امکان پذیر است .

سررسید های چرم، چرمی که در آن استفاده می شود جلد روی قیمت چاپ تاثیر دارد .

و سررسید گالینگور که جنس تشکیل دهنده آن کاغذ مواد بلاستیکی و رنگ است که در کیفیت های متفاوت تولید می شود

سررسید اختصاصی

سررسید اختصاصی چیست؟ سررسید اختصاصی سر رسیدی است که صفر تا صد طراحی و چاپ آن به سلیقه مشتری می باشد.

که شرکت ها و کسب و کار های مختلف برای تبلیغات و هدیه تبلیغاتی از ان استفاده می کنند .

سررسید ۱۴۰۲ میتواند یک سررسید اختصاصی باشد و چاپ سررسید اختصاصی و سررسید ۱۴۰۲ مانند چاپ انواع سررسید های تبلیغاتی دیگر است .

سررسید با کیفیت باید توسط چاپخانه حرفه ای طراحی و چاپ شود تا نتیجه مطلوب به همراه داشته باشد.

زیرا طراحی و چاپ انواع سررسید های تبلیغاتی یکی از امر های مهم در تبلیغات و کیفیت سررسید ها می باشد .

 چاپخانه تهران یکی از بهترین چاپخانه ها می باشد که سررسید های با کیفیت چاپ می کند .

همچنین چاپخانه تهران یکی از بهترین و با تجربه ترین چاپخاته ها می باشد که چاپ انواع سررسید های تبلیغاتی را به بهترین قیمت انجام می دهد.

سررسید ها به عنوان هدیه تبلیغاتی

هدیه تبلیغاتی محصولات تبلیغاتی هستند که جهت تبلیغات شرکت ها و کسب و کار های مختلف به افراد هدیه می شوند.

که سررسید ها یکی از هدایای تبلیغاتی پر استفاده برای تمام شرکت ها و کسب و کار ها می باشد به علاوه سررسید نیز برای مخاطبان یک ابزار کاربردی و پر استفاده می باشد.

هرچقدر که سررسید ها با کیفیت تر باشند و حرفه ای طراحی و چاپ شده باشد تبلیغات حرفه ای تری ارائه خواهندکرد .

همان طور که در قسمت قبل هم اشاره کردیم یکی از عوامل موثر در کیفیت سررسید ها طراحی و چاپ انواع سررسید های تبلیغاتی و طراحی سر رسید به طور حرفه ای با روش صحیح در زمان و مکان مناسب می باشد.

و به چاپخانه تهران اشاره کردیم که یکی از چاپخانه های حرفه ای در طراحی و چاپ هدایای تبلیغاتی نیز می باشد.

انواع هدایای تبلیغاتی شامل سررسید تبلیغاتی، تقویم دیواری تبلیغاتی، ساک دستی تبلیغاتی، پاور بانک تبلیغاتی، جا کلیدی تبلیغاتی و …. می باشند.

بهترین تبلیغات ها تبلیغات ارزان قیمت هستند که با هزینه کمتر بازدهی بیشتری خواهند داشت هدایای تبلیغاتی اگر حرفه ای طراحی و چاپ شوند و با کیفیت باشند یکی از بهترین روش های تبلیغاتی محسوب می شوند.

چون این هدایا معمولا ارزان قیمت هستند و بازدهی بالایی در بازاریابی و تبلیغاتی دارند.

 

خدماتی...
ما را در سایت خدماتی دنبال می کنید

برچسب : سر رسید,1402,سال نو,یادداشت,سالنامه, نویسنده : matin matin بازدید : 84 تاريخ : چهارشنبه 26 مرداد 1401 ساعت: 18:29

سرویس جواهر عروس پارامترهای زیادی برای انتخاب دارد که با هم مطالعه میکنیم.
پس از انجام مراحل خواستگاری و عقد در محضر، نوبت به انتخاب سرویس جواهر برای عروس می‌رسد. طراحی‌های متنوع و طیف گسترده طلاهای موجود در بازار باعث شده تا انتخاب عروس و داماد برای خرید سرویس جواهر دشوارتر از پیش شود.

سرویس جواهر عروس

مهم ترین بخش‌های خرید عروسی، خرید سرویس جواهرات برای عروس است. ناگفته نماند که این قسمت از ازدواج نیز برای خانم‌ها هیجان انگیز است و تجربه یک خرید لذت بخش، احساس خوشبختی شما را نسبت به زندگیتان بیشتر و بیشتر می‌کند خرید سرویس جواهر برای عروس همان هدیه داماد به همسر زندگی خود در ابتدای فصل جدید زندگی مشترک‌شان است. از نگاه دیگر، خرید سرویس جواهر در آغاز زندگی بعنوان یک سرمایه گذاری شناخته می‌شود.

این احتمال می‌رود که چون برای اولین بار می‌خواهید سرویس جواهر عروس تهیه کنید، نمی‌دانید که چه جزئیاتی برای سرویس جواهر لازم است. سرویس جواهر شامل یک جفت گوشواره، گردنبند جواهر و دستبند است. گفته می‌شود که در برخی موارد، انگشتر را هم جزو سرویس جواهر به حساب می‌آورند و داماد آن را بعنوان هدیه به عروس تقدیم می کند. به موقع خرید سرویس‌ جواهراز قبیل قیمت نیم ست جواهر آشنا می‌شویم.

معیار انتخاب سرویس جواهر

اولین نکته‌ای که برای انتخاب سرویس جواهر باید توجه داشته باشید، رنگ پوست همسرتان است. اگر پوست گندم‌گون باشد (رنگی بین سفید و برنزه)، رنگ جواهر زرد و قرمزتناسب بیشتری داشته و انتخاب مناسبی می باشد و اگر پوست همسرتان سفید است، انتخاب جواهر سفید، زیبایی‌های همسرتان را دو چندان می‌کند. چرا که جواهر سفید روی پوست درخشان و شفاف، زیبا تر به نظر می‌رسد. البته انتخاب سرویس جواهرعروس بر اساس فرم صورت نیز اهمیت دارد. برای انتخاب گوشواره ای که به همسرتان بیاید و او را خوش چهره نشان دهد،

نوبت به معیارهای لازم برای خرید دستبند می‌رسد. چیزی که در خرید دستبند جواهر عروس اهمیت دارد، سایز دست می‌باشد. دستبند شیک و خاص، دستبندی است،دقیقا اندازه دست باشد

علاوه بر این موضوع، به قفل‌های دستبند توجه داشته باشید که سالم و صحیح باشد تا در صورت استفاده مکرر، دچار خرابی یا هرز شدگی نشود. خودتان به خوبی می‌دانید که قیمت جواهر در هر لحظه در حال بالا و پایین شدن است پس گم شدن یا از دست دادن آن، زیان اقتصادی بزرگی به شما و دارایی‌های‌تان وارد خواهد کرد.

سرویس جواهرعروس باید چه رنگی باشد؟

خرید جواهر زرد رنگ در میان خانم ها در گذشته متداول تر بود. اما امروزه، رنگ جواهر سفید محبوبیت بیشتری را دارا است. در واقع محدودیتی برای انتخاب رنگ در سرویس جواهر عروس وجود ندارد. اما دنیای مد و طراحی طلا و جواهر نشان داده است که رُز گلد محبوب ترین رنگ برای خرید سرویس جواهر زیبا و خیره کننده برای عروس است. در واقع رُز گلد رنگی میان جواهر زرد و مسی می‌باشد.

انتخاب رنگ سرویس جواهرخوب است بدانید که ترکیب رنگ‌های مختلف، جلوه جواهر و زیبایی آن را اسپرت تر می‌کند. ترکیب مختلف رنگ‌های جواهر در کنار هم برای سنین پایین متناسب است و زیبایی همسر شما را چند برابر می‌کند.

برای خانم‌هایی که رنگ پوست سفید و روشنی دارند، هم‌نشینی جواهر ها در کنار هم، جلوه خاص تری در چهره و اندام شما ایجاد می‌کند. برای اینکه یک خانم جذاب و زیبا به نظر برسید، جواهرهای رنگی با سنگ‌های خوشرنگ برای خرید سرویس جواهر توصیه می‌کنیم.‎

سرویس جواهرات

نکات مهم انتخاب جواهر

به احتمال زیاد، می‌دانید که خرید جواهر برای عروس و داماد کسل کننده و گاهی خسته کننده به نظر می‌رسد. ما هم به زوجین حق می‌دهیم، چرا که انتخاب یک سرویس جواهر از بین طیف گسترده جواهری که در بازار وجود دارد، یک کار سخت و بحث بر انگیز است. خریدهای عروس به همراه اطرافیان یا خانواده‌های دو فرد، کار را سخت تر از حالت عادی می‌کند.

بعضی از زوج‌ها از همان ابتدای زندگی‌شان، تصمیم می‌گیرند که در فصل جدید زندگی با مدیریت و برنامه ریزی پیش بروند. به این دسته از زوج‌های موفق ایرانی تبریک می‌گوییم. این خانواده دو نفره به طور معمول برای خرید سرویس جواهر عروس با هیچ مشکلی روبه‌رو نیستند. آن‌ها از پیش، بودجه لازم برای خرید سرویس جواهر را انتخاب کرده اند. چه بسا که نوع سرویس جواهر مد نظرشان را نیز تعیین کرده اند. پیش بینی می‌کنیم که آن‌ها معیارهای خوبی برای خرید به‌صرفه و به موقع سرویس جواهر عروس مشخص کرده اند. پس سعی کنید از این گروه باشیدبا توجه به نکاتی که برای معیارهای انتخاب سرویس جواهرعروس بیان کردیم، خوب است درباره انواع عیار جواهر هم اطلاعات جامعی در دست داشته باشید.

بهترین عیار برای سرویس جواهر

بهترین عیاری که اکثر ایرانی‌ها برای خرید جواهر در نظر دارند، جواهر 18 عیار است. در واقع بازه عیار جواهر از یک شروع می‌شود و حداکثر تا جواهر24 عیار پیش می‌رود. اما در بین مردم و در بطن جامعه، جواهر 18 عیار بعنوان بهترین جواهر موجود در بازار شناخته می‌شود.

اگر تصمیم خرید سرویس جواهر داشتید حتما از فروشنده درخواست شناسنامه طلا و گردنبند جواهر طلا را کنید زیرا در شناسنامه سرویس جواهر مشخصات ریز از کیفیت سنگ رنگ سنگ قید می شود زمانی که سرویس جواهر شما شناسنامه معتبر داشته باشد هر زمان که تصمیم برای فروش داشتید به راحتی به نرخ روز هر جای دنیا می توانید سرویس جواهرتون تبدیل به وجح نقد کنید.

خرید سرویس جواهر به نوعی سرمایه گذاری است، تا هر زمان که دچار مشکل شدید اقدام به فروش آن کنید. در واقع ارزش آن روز به روز با تغییرات اقتصادی بیشتر و بیشتر خواهد شد. پس درصورتی که توان مالی خرید سرویس طلا دارید، تا حد امکان بجای هزینه نمودن برای خورده ریزها، برای خرید سرویس جواهرهزینه کنید.

خدماتی...
ما را در سایت خدماتی دنبال می کنید

برچسب : سرویس جواهر, جواهر, طلا, نقره, , نویسنده : matin matin بازدید : 105 تاريخ : شنبه 22 مرداد 1401 ساعت: 17:59

 

یکی از موارد مهم در طراحی صحیح و اصولی دفتر کار نورپردازی آن است . و در نظر نگرفتن موارد مهم در نورپردازی لوستر دفتر کار یک شرکت میتواند باعث بروز مشکلات جدی از جمله خستگی مفرط ، پایین آمدن روحیه کار و راند مان کار پرسنل شرکت شود .

 

از این رو در طراحی نورپردازی یک دفتر کار باید به نکات زیر بیشتر توجه کرد .

 

نور طبیعی :

 

با توجه به اینکه مدت زیادی از زمان کار یک شرکت در ساعت اداری و در روشنایی روز انجام می گیرد لازم است که فضای کار شرکت به گونه ای طراحی شود تا بهترین بهره از نور طبیعی گرفته شود .

با وجود انواع نورهای مصنوعی اما هنوز نور طبیعی بهترین گزینه برای نورپردازی استاندارد محیط کار است اما نکته ای که در این خصوص باید در نظر داشت میزان نور و جهت تابش نور به فضای کار است .

 

نورهای غیر مستقیم :

 

وجود اینگونه نور ها در فضای کار بسیار مهم است زیرا نور غیر مستقیم ضمن روشن کردن محیط کار به دلیل مخفی بودن منبع نور از خستگی چشم ها جلوگیری کرده و از ایجاد انعکاس بر روی صفحه مانیتور و میز کار جلوگیری می شود .

 

نورهای همه سویه :

 

اینگونه نورپردازی مانند لامپ های سقفی و لوستر دفتر کار معمولا نورهای قوی و پرکننده فضای کار هستند  و استفاده از آنها باید به گونه ای باشد که از رفلکس کردن بر روی شیشه میز و صفحه مانیتور جلوگیری شود .

 

نورهای هالوژن و نقطه ای : استفاده از این گونه نور ها در سقف های اداری دفاتر کار  بسیار رایج است زیرا به فضای کار زیبایی خاصی بخشیده مانند لوستر کریستالی های بسیار زیبا و میتواند در کنار نورهای دیگر به عنوان نور کمکی استفاده شده و به دلیل به کار بردن تعداد زیادی از این لامپ ها در یک فضای اداری به صورت همزمان از ایجاد سایه بر روی میز کار افراد جلوگیری می شود .

لوستر دفتر کار

 

 نورهای تاکیدی و تابشی :

 

همانگونه که از نام آن پیداست این نور ها معمولا جنبه زیبایی داشته و برای نورپردازی بر روی تقدیر نامه ها ، لوح ها و تندیسها در فضای یک شرکت استفاده میشود . پرتو نور این لامپ ها معمولا به صورت مخروطی و از بالا به پایین است که میتوان این لامپ ها را بر روی دیوار ، باکس های تزئینی کنار سقف و یا شلف های دکوری نصب کرد .

 

نورهای مطالعه و موضعی :

 

 

اینگونه نور ها معمولاً برای فضای اختصاصی روی میز و در زمان مطالعه افراد استفاده میشود . جهت تابش این نور ها معمولا متغیر و قابل تنظیم است .

نورپردازی دفتر کار نه ‌تنها در جذابیت محیط، بلکه در عملکرد کارمندان نیز تاثیر زیادی دارد. اما این کار باید به صورت کاملا تخصصی انجام شود.

در این مطلب اصول نورپردازی دکوراسیون اداری را به طور مفصل بررسی کرده ‌ایم.

فارغ از اینکه متراژ و مساحت فضای کار شما چقدر است، دکوراسیون آن را چطور انتخاب کرده ‌اید یا مبلمان اداری را به چه صورتی چیده ‌اید، سیستم نورپردازی و به ویژه استفاده از حداکثر نور طبیعی ممکن یکی از مهمترین ارکان در طراحی دفتر کار است.

 

نورپردازی فضای اداری به معنای چراغانی کردن محیط نیست، در واقع شما باید طوری سیستم نورپردازی  لوستر دفتر کار را طراحی کنید که هم نور خورشید در محل کار جریان داشته باشد، هم این که با استفاده از کمترین مصرف انرژی ممکن، بیشترین نور لازم را داشته باشید.

در این مطلب بیشتر درباره اصول نورپردازی دفتر کار صحبت میکنیم و به ایده های مختلفی میپردازیم که میتوانید از آنها الهام بگیرید.

 

اهمیت نورپردازی در دکوراسیون اداری

 

همان‌ طور که گفتیم نورپردازی دکوراسیون لوستر دفتر کار اهمیت بسیار زیادی دارد.

این سیستم کمک می‌کند تا محیط شما جذاب تر و پویا تر به نظر برسد و از طرف دیگر اگر به صورت اصولی انجام شود، بهره ‌وری و پویایی کارمندان دو چندان شود.

اینکه نور طبیعی وارد فضای کاری شما شود اهمیت بسیار زیادی دارد؛ چراکه در غیر این صورت اگر نورپردازی داخلی هم اصولی نباشد، کارکنان تان خیلی زود خسته می‌شوند و محل کار برایشان خیلی یکنواخت خواهد شد.

محیط کار و جزئیات آن تاثیر زیادی روی کارمندان دارد.

حتی مشکل سیستم نورپردازی دفتر کار می‌تواند روی سلامتی افراد مانند ضعیف شدن چشم یا بروز سر دردهای شدید موثر باشد.

 

اهمیت نورپردازی زمانی پر ‌رنگ‌ تر می‌شود که محدودیت فضا داشته باشید و برای طراحی دفتر کار کوچک به دنبال راهکارهای خلاقانه بگردید. بدون شک یکی از اصول مهم دکوراسیون داخلی به ویژه در دفاتر کار کوچک پیاده‌ سازی اصولی سیستم نورپردازی و قیمت لوستر سقفی مدرن است که باعث می‌شود فضا بازتر و بهتر به نظر برسد.

اما نکته مهمی که باید توجه کنید، نصب تعداد زیادی لامپ مهتابی یا کم‌ مصرف را نمیتوانیم نورپردازی بدانیم.

ممکن است شما از چراغ های تزئینی و مدرن استفاده کرده، یا حتی سیستم نورپردازی را داخل تجهیزات اداری خود تعبیه کنید.

مهم این است که با صرف کمترین منابع، به زیباترین شکل ممکن بتوانید بیشترین نور را در فضا داشته باشید.

اما نکته مهمی که باید توجه کنید، نصب تعداد زیادی لامپ مهتابی یا کم ‌مصرف را نمیتوانیم نورپردازی بدانیم.

ممکن است شما از چراغ های تزئینی و مدرن استفاده کرده، یا حتی سیستم نورپردازی را داخل تجهیزات اداری خود تعبیه کنید.

مهم این است که با صرف کمترین منابع، به زیباترین شکل ممکن بتوانید بیشترین نور را در فضا داشته باشید .

 

اصول نورپردازی لوستر دفتر کار

 

پیشتر هم گفتیم که نورپردازی فضای اداری باید به صورت کاملا استاندارد، حرفه‌ای و اصولی انجام شود.

 

ایجاد پنجره‌های نوری یکپارچه در دیوارها یا پارتیشن ها

 

احتمالا برای بخش بندی یا رعایت حریم کاری کارمندان، محیط کاری شما هم با استفاده از انواع پارتیشن اداری یا دیوار کشی، سازمان ‌دهی شده است.

در این حالت میتوانید بسته به فضای کاری موجود میتوانید از پنجره‌های نوری یکپارچه کمک بگیرید که به خوبی در عبور نور موثر هستند.

این کار کمک می‌کند تا گردش نور حتی به نقاط تاریک هم برسد و پراکندگی روشنایی کاملا متوازن و متعادل باشد.

 

استفاده از نوارهای LED باریک و زیبا

 

لامپ های LED نه تنها زیبا و کوچک هستند، بلکه نور بسیار خوبی دارند.

این سیستم نورپردازی هم زیبایی خاصی دارد، هم جای کمی می‌گیرد و هم به راحتی نصب می‌شود.

از دیوارهای زیر سقف گرفته تا بالای میز کار و کتابخانه میتوانید از لامپ های LED استفاده کنید تا هم به خوبی لوازم اداری برجسته شوند و هم نور کافی را در همه قسمت‌ ها داشته باشید.

نکته قابل توجه این است که میتوانید از پنل ‌های LED و لوستر سقفی ال ای دی به ویژه در زیر سقف و به صورت یکپارچه بهره ببرید. این کار نه تنها به گردش نور عالی در فضا کمک می‌کند، بلکه با توجه به جدیدترین تکنولوژی های به کار رفته و استفاده از حس گر های تخصصی، امکان تنظیم خودکار نور متناسب با وضعیت نور و عملکرد کارکنان وجود دارد.

 

تنوع سیستم نورپردازی

 

بدون شک در تمام بخش ‌های محیط کار نمیتوان راهکارهای مشابه را برای نورپردازی پیاده‌ سازی کرد.

فعالیت‌ های مختلف نیازمند نوع و سطوح مختلفی از نورپردازی هستند.

در حالی که در بخش ‌های از فضای کاری مدرن و امروزی که کار زیادی در آن انجام می‌شود . سیستم نورپردازی یکی از چالش ‌هاست، در بخش ‌هایی که خیلی تک‌ محور نیستند، بیشتر نورپردازی خطی کاربرد دارد.

از طرف دیگر سیستم نوری شما باید ترکیبی از نورپردازی طبیعی و غیرطبیعی باشد تا به خوبی بتوان از ظرفیت نور خورشید بهره گرفت.

نکته مهم دیگر رعایت کنتراست و تضاد لازم در فضا ست.

این کار نه تنها به ایجاد یک سبک طراحی مدرن و پویا کمک می‌کند، بلکه باعث می‌شود در جاهایی که خیلی لازم نیست، شدت نور هم کم باشد تا در منابع صرفه ‌جویی شود.

 

ترکیب نورپردازی و رنگ بندی فضا

 

یکی دیگر از نکات مهم در نورپردازی لوستر دفتر کار توجه ویژه به ترکیب رنگی و میزان گرمی و سردی رنگ‌های انتخابی است.

به همین دلیل باید به کمک سیستم نورپردازی بتوانید فضا را جذاب تر و کار آمد تر کنید.

به عنوان مثال رنگ‌های گرم برای فضای استراحت و ایجاد جو آرام خیلی خوب است و در نتیجه نباید از نور زیاد استفاده کنید.

در مقابل نور زیاد، رنگ‌های روشن و سرد برای فضا هایی خوب است که نیاز به تمرکز یا طوفان فکر دارید.

 

آشنایی با انواع نور

 

شاید برای تان جالب باشد که پیش از نورپردازی دفتر کار لازم است با انواع نور آشنا شوید:

نور همه طرفه: نور هایی چون لوستر یا لامپ سقفی که تمام فضا را روشن می‌کنند جزو این نمونه هستند و باید حواس تان باشد که خیلی روی نمایشگر منعکس نشوند.

نور غیرمستقیم: این نوع نور معمولا به صورت مخفی کار می‌شود و به همین دلیل چون روی مانیتور انعکاس ندارد، باعث خستگی چشم و سردرد نمیشود.

نور نقطه‌ ای: این مدل نور در کنار گزینه های دیگر کاربرد دارد و معمولا به صورت سقفی استفاده می‌شود.

نور نقطه ‌ای که به آن هالوژن هم گفته می‌شود در واقع یک نور کمکی است که فضا را زیباتر می‌کند.

نور موضعی: این نور معمولا روی قسمت‌ های خاصی چون میز کار یا کتابخانه برای مطالعه یا انجام کارهای دیگر کاربرد دارد و میتوان جهت تابش آنها را تنظیم کرد.

خدماتی...
ما را در سایت خدماتی دنبال می کنید

برچسب : لوستر, فروشگاه انلاین, لوستر مدرن, , نویسنده : matin matin بازدید : 114 تاريخ : شنبه 22 مرداد 1401 ساعت: 17:19

اگر به دنبال پی بردن به تفاوت های طراحی و اجرای نما سیمانی با نما رومی می گردید،این مقاله مخصوص شما دوستان عزیز می باشد،در این مطالب میخواهیم به صورت کلی و جزئی به نما سیمانی و نما رومی و نحوه طراحی و اجرای آنها بپردازیم.

پیش از اینکه این دو سبک نما را باهم مقایسه کنیم بهتر است،در مورد هر یک اطلاعاتی را داشته باشیم.

نما رومی

اگر بخواهیم چند نما بسیار زیبا و شیک را نام ببریم،صد در صد یکی از آن نماها،نما رومی(کلاسیک) می باشد،متریال اصلی که در این سبک استفاده می شود،سنگ های نما می باشند ولی متریال دیگری مثل سیمان نیز می توانیم بهره بگیریم ولی یک جایگزین می باشد و ما با جایگزین ها کاری نداریم،ریشه نما کلاسیک ساختمان ها به دوران قبل از مسیح در روم باستان برمیگردد که شکوه این نما از آن زمان ها می آید.

تفاوت طراحی و اجرای نما سیمانی با نما رومی

نما سیمانی

یکی از پرطرفدار ترین و محبوب ترین نوع نما،نما سیمانی می باشد، متریال نما سیمانی از دو ماده ثابت ماسه و آب تشکیل شده است که موادی دیگری برای هر نوع از نما سیمانی بنا بر ان سبک اضافه می کنند،علاوه بر سفارش دهندگان نیز کارفرمایان و نماسازان علاقه زیادی به نما سیمانی دارند زیرا این استایل نما انواع مختلفی دارد مانند نما سیمان شسته،نما سیمان سفید،نما ماهوتی،نما ابساب و… که در هر مکانی می توانند از نما سیمانی بهره کافی را بگیرند و  کاربردی ترین اجرای نما سیمانی ساختمان ها میان این همه سبک، اجرای نمای سیمان شسته می باشد. 

مقایسه نما سیمانی با نما رومی

تفاوت های این دو از نحوه طراحی و اجرای نما سیمانی با نما رومی گذشته است و حتی قابلیت ها و ویژگی هایشان نیز با هم متفاوتند که هر یک را مورد بررسی قرار می دهیم.

طول عمر: برای به دست آوردن مدت زمان بهره گیری از کالایی باید به متریال آن نگاه می کنیم،که با کمی تامل متوجه می شوید، طول عمر و پایداری نما رومی بیشتر از نما سیمانی است زیرا سنگ یه جسم یکپارچه و مقاوم تر از سیمان می باشد.

زیبایی:همان طور که می دانید زیبایی از نظر هر فرد با فرد دیگری متفاوت است ولی یکی از معیار هایی که می توانیم متوجه شویم کدام زیباتر است، باید به مکان که از ان بهره می گیرند نگاهی بیندازیم و میبینم نما رومی(سنگی) در ساختمان های لاکچری بیشتر از نما سیمانی استفاده شده است. 

عایق بودن:از مهم ترین ویژگی هایی که در طراحی و اجرای نما سیمانی با نما رومی با هم تفاوت دارند،میزان عایق بودن در برابر عوامل طبیعی می باشد و  متریال سنگ از قابلیت عایقی بودن بیشتری برخوردار است.

بازسازی:در بازسازی نما ساختمان ها متریالی که به کار می برند با هم متفاوت است و هرکدام مزایا خودشان را دارند که می توانیم بگوییم نسبتا نما سیمانی با نما رومی مزایا بازسازیشان باهم برابر است.

قیمت:قیمت ها در هر سبک چه نما رومی چه نما سیمانی با هم فرق دارند ولی به صورت کلی نما سیمانی خرج کمتری را روی دست سفارش دهنده می گذارد.

نحوه طراحی و اجرای نما سیمانی و نما رومی

پس از مقایسه متریال طراحی و اجرای بازسازی نما سیمانی با نما رومی زمان چگونگی طراحی و اجرایشان رسیده است که بخواهیم به طور خلاصه بیان کنیم به صورت کلی در این مبحث تفاوت های انچنانی‌ وجود ندارد که در ادامه متوجه این جمله می شوید.

در قدم اول از تفاوت های طراحی و اجرای نما سیمانی با نما رومی به مبحث نقشه کشی می رسیم که در هر دو انها این امر را انجام می‌دهند و کار ها را بدون نقشه قبلی نمی توانند اجرا کنند.

تفاوت آشکار میان این دو نما در این مرحله است که در نما رومی باید مراحل شاسی کشی و رابیتس کاری را به نحوه احسنت بگذرانیم ولی در نما سیمانی همچین چیزهایی اعمال نمی شود و در جای مورد نظر ملات سیمانی را روی دیوار یا ستون می کشند.

در مرحله آخر وقت طراحی و نصب رسیده است و همان طور که می دانید در نما رومی، سنگ ها را از قبل برش و طرح داده و فقط نصب می کنند ولی در نما سیمانی به ابزار زنی و خورده کاری هایی می پردازند.

حالا که تفاوت های میان  طراحی و اجرای نما سیمانی با نما رومی را متوجه شدید  با خیال راحت می توانید برای نما ساختمانتان یکی از این دو نما را انتخاب کنید،برای این عمل نیاز به شرکت با تجربه بالا و مورد اطمینان می گردید که ما به شما عزیزان نماسازان مرادی را پیشنهاد می کنید،این شرکت در حوزه ساخت نما ساختمان ها، نما برج ها و نما ویلا ها در ایران جز بهترین ها می باشند.

خدماتی...
ما را در سایت خدماتی دنبال می کنید

برچسب : بازسازی نما,نما,بازسازی,اپارتمان, نویسنده : matin matin بازدید : 110 تاريخ : شنبه 22 مرداد 1401 ساعت: 17:09

درب ضد سرقت روکش PVC چیست ؟ درب ضد سرقت دارای انواع مختلفی است. این درب ها به منظور جلوگیری از ورود سارقان در ساختمان مسکونی، اداری، تجاری، ویلایی و … مورد استفاده قرار می گیرند. متریال استفاده شده در درب های ضد سرقت و ساختار آن ها به گونه ای است که استحکام بسیار بالایی داشته و در برابر فشار و ضربه مقاوم هستند. از این رو امکان ورود سارقان به داخل ساختمان ها را به صفر نزدیک می کنند. درب ضد سرقت روکش PVC یکی از انواع درب های ضد سرقت است که به دلیل تنوع بالا در طرح و رنگ، طرفداران زیادی دارد و به راحتی با دکوراسیون داخلی منزل یا محل کار شما هماهنگ می شود.

درب های ضد سرقت در دو نوع چوبی و فلزی تولید شده و به بازار عرضه می شوند. اما نوع چوبی این درب ها به دلیل تنوع در طرح و رنگ طرفداران بیشتری دارد. این درب های چوبی نیز در اصل از یک لایه فلزی در داخل تشکیل شده و با استفاده از چوب طبیعی و پی وی سی روکش می شوند. در اصل این ساختار فلزی درب های ضد سرقت است که ایمنی آن ها را افزایش داده و مقاومت درب را در برابر فشار و ضربه بالا می برد.

دلیل محبوبیت درب ضد سرقت روکش PVC

درب ضد سرقت روکش PVC مقاومت بالایی در برابر رطوبت دارد. البته برای این که یک درب ضد سرقت ضد آب داشته باشید، باید تمام چهارچوب ها را نیز با پی وی سی بپوشانید. در غیر این صورت آب از میان چهارچوب درب به داخل نفوذ خواهد کرد. از این درب ها اغلب در شهرهای شمالی کشور و ساختمان هایی که در معرض رطوبت هستند، استفاده می شود.

پی وی سی یک ماده شیمیایی است که در خانواده پلیمرها و کوپلیمرها جای می گیرد. این ماده در بسیاری از صنایع از جمله صنعت ساختمان سازی مورد استفاده گسترده قرار می گیرد. زیرا کاربرد بسیار زیادی دارد و از لحاظ قیمت کاملا مقرون به صرفه است.

درب های ضد سرقت روکش PVC دارای طرح های زیادی هستند. این در این درب ها از طرح های CNC استفاده می شود و بسیار مورد استقبال ساختمان سازان هستند. زیرا قیمت کمتری در مقایسه با سایر درب های ضد سرقت دارند. البته ساختار آن ها متفاوت با سایر درب ها نیست و به همان میزان مقاوم هستند.

درب ضد سرقت روکش pvc چیست , درب ضد سرقت , خرید درب ضد سرقت روکش pvc

قفل های ضد سرقت کاله

درب های ضد سرقت از اجزای مختلفی تشکیل می شوند. یکی از اجزای اصلی این درب ها که در استحکام و ایمنی آن ها تاثیر بسزایی دارد، قفل های ضد سرقت است. این قفل ها دارای زبانه های متعدد هستند و حداقل از 8 زبانه تشکیل می شوند. از بهترین قفل های موجود در بازار جهانی می توان به قفل های تولید شده در شرکت کاله ترکیه اشاره کرد. قفل های این شرکت کیفیت بسیار بالایی دارند و مورد تایید می باشند.

در تمامی درب های حتی درب ضد سرقت cnc موجود در گروه صنعتی کرال در از قفل های شرکت کاله استفاده شده است. قفل های درب های ضد سرقت قابل تعویض هستند و شما می توانید به راحتی قفل با کیفیتی را برای درب ساختمان خود انتخاب کنید. قفل های نامرغوب میزان امنیت ساختمان را تا حد زیادی پایین می آورند. هرچه تعداد زبانه های قفل بیشتر باشد، نفوذ به داخل ساختمان دشوارتر خواهد شد.

خرید درب ضد سرقت روکش PVC

ابعاد درب ضد سرقت روکش PVC چیست ؟ همچون سایر درب های ضد سرقت استاندارد بوده و در قطع های یک لنگه، دو لنگه و … تولید می شوند. این درب ها نیز مانند سایر درب های هم نوع خود علاوه بر ایمنی بالا، عایق های بسیار خوبی در برابر گرما، سرما و صدا هستند.

از این رو از اتلاف انرژی در فصول گرم و سرد سال جلوگیری کرده و مانع از ورود صداهای مزاحم به داخل ساختمان می شوند. تنوع در طرح و رنگ و قیمت مناسب نیز از دیگر مزایای این درب ها است که باعث محبوبیت آن ها شده است.

برای خرید درب ضد سرقت روکش PVC و سایر درب های ضد سرقت و امنیتی به گروه صنعتی کرال در مراجعه کنید. این شرکت تولید کننده انواع خرید درب ضد سرقت، ضد حریق و پرسی ترکیه است که سال ها در این زمینه فعالیت می کند. درب های تولید شده در این شرکت از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و با بهترین و مناسب ترین قیمت به بازار عرضه می شوند. با مراجعه به فروشگاه سایت، انواع درب ها را مشاهده کرده و درب مناسب را برای ساختمان خود انتخاب و خریداری کنید.

خدماتی...
ما را در سایت خدماتی دنبال می کنید

برچسب : درب, درب ضد سرقت, ایران, انلاین, نویسنده : matin matin بازدید : 135 تاريخ : شنبه 22 مرداد 1401 ساعت: 17:01

اگر کسی تصمیم به اهدای هدیه به مشتریان خود در سال 1401 دارد، طراحی و چاپ تقویم رومیزی سفارشی  همچنان گزینه‌ ای خوب و تاثیرگذار است؛ به طوری که تقویم رو میزی ۱۴۰۱ تنها هدیه ‌ای است که یک سال به همراه مشتری می ‌ماند و برند و خدمات آن را در ذهن او ماندگار می ‌کند.

پس فکر کردن به طراحی و چاپ تقویم رومیزی اختصاصی   را باید از اکنون آغاز کرد که می ‌تواند بهترین گزینه از لحاظ هزینه و ماندگاری بعد تبلیغاتی باشد .

 تقویم رومیزی یاداشتی 1402 را در انواع مختلف سررسید وزیری، سررسید اروپایی، سررسید رقعی و… انجام می ‌دهد؛ در واقع سالنامه تبلیغاتی را می ‌توان برحسب جنس جلد، نوع صفحات، نوع چاپ، قطع چاپ و نوع صحافی دسته ‌بندی کرد.

تقویم رومیزی 1401،طراحی و چاپ تقویم رومیزی سفارشی

تقویم رومیزی 1401 برای مدیران و مسئولان در طرح های لوکس و شکیل می تواند منحصر به فرد بودن یک مجموعه را به نمایش بگذارد.

از طرف دیگر برای تقویم رومیزی در مقیاس و تیراژ بالا، زمانی که وسعت مخاطب در نظر گرفته می شود، یک تقویم رومیزی ۱۴۰۱ با ویژگی‌ های استاندارد، بهترین انتخاب است؛ اما منظور از تقویم رومیزی استاندارد، مدل های تکراری و بدون خلاقیت در طراحی سررسید و سالنامه نیست بلکه  ظاهر این سالنامه بنابر نوع انتخاب می تواند از جذابیت فوق العاده ای برخوردار باشد و به عنوان یک سررسید خاص جلوه کند؛ اما از نظر نوع کاغذ و جنس جلد، متریالی انتخاب می‌شود که هزینه سررسید را به حداقل برساند در تیراژ بالای  چاپ،

طراحی و چاپ تقویم رومیزی سفارشی,تقویم سفارشی , چاپ تقویم

سررسید اختصاصی سر رسیدی است که کاملا با ویژگی ها، مشخصات و طراحی مورد نظر سفارش دهنده تولید می شود. لذا چنانچه مدل خاصی به عنوان نمونه در اختیار دارید و

می خواهید سالنامه خود را مطابق آن تولید کنید، برخی از تولید کنندگان می توانند آنرا به عنوان تقویم اختصاصی برای شما تولید کنند.

یکی از دلایل مهمی که تقویم را در جایگاه یک هدیه تبلیغاتی مناسب قرار می دهد، استفاده از آن در طول یکسال است؛ همین نکته باعث می شود که شرکت ها با اختصاصی کردن تقویم  از این تبلیغات موثر استفاده کرده و برند خود را در ذهن مشتری ماندگار کنند. امروزه با افزایش بی سابقه قیمت هدایای تبلیغاتی همچنان میتوان روی

طراحی و چاپ تقویم رومیزی سفارشی، یک تقویم  اختصاصی

به عنوان  یک هدیه مقرون به صرفه حساب باز کرد. طراحی و چاپ تقویم رومیزی سفارشی  دفترچه یادداشتی است که  تقویم روز و تاریخ را دارا می باشد، صفحات داخلی شامل مناسبت هایی است که بنا بر تصمیماتی اتخاذ شده اند تا یاد و خاطره حوادث، اتفاقات مهم و دستاوردهای ویژه زنده نگه داشته شود.

در صفحات و یا انتهای تقویم  می توان اطلاعات مهم و کاربردی را اضافه نمود که هر شرکت یا مجموعه با توجه به نیاز مشتریان خود و هدفی که دارد این اطلاعات را چاپ می نماید. جداول مهندسی، احادیث مذهبی، اطلاعات کشاورزی، سخن بزرگان و تلفن های ضروری و عناوین دیگر از جمله این اطلاعات هستند. عناوین مختلفی از سررسید های اختصاصی در طی سالیان اخیر به چاپ رسیده است که می توان به سررسید های مهندسی، سررسید های مدیران، سررسید های دستیار، سررسید های آموزشی، سررسید های پزشکی، سررسید های تعیین وقت بیمار، سررسید های ورزشی و… را نام برد.

 

شرکت های تولیدی سررسید هر ساله اقدام به تولید دو مدل سررسید (یکی عمومی و دیگری اختصاصی) می کنند که معمولا سررسید عمومی در تیراژ های بالا چاپ گردیده و آماده می باشد، تنها خدماتی که می توان به این مدل از سررسید ها اضافه نمود، چاپ داغ کوب و طلا کوب و یا لیزر پلاک چسبیده شده روی سررسید (در صورت وجود) بنام مجموعه سفارش دهنده

می باشد .

طراحی و چاپ تقویم رومیزی

نوع دیگری از طراحی و چاپ تقویم رومیزی سفارشی  تقویم  دیواری هستند و برای نصب به دیوار ساخته شده اند و معمولا نسبت به سایر تقویم ها قیمت پایین تری دارند . تقویم رومیزی زیر دستی معمولا به دو

صورت چاپ می شوند تقویم های دیواری حصیری و  تقویم های دیواری مقوایی .

قیمت این تقویم ها معمولا نسبت به کاغذها و کارهای گرافیکی که بر روی آن ها انجام می شود در نظر می گیرند زیرا معمولا این تقویم ها نیاز به استفاده از دوخت یا جلد خاص که بر روی آن تزئیناتی انجام شود را ندارند.

معمولا تقویم  رومیزی ارزان از برگ های کمتری تشکیل شده اند و معمولا این صفحات از برگ های کوچک A3می باشند به همین دلیل اکثرا قیمت بسیار پایین تری نسبت به سایر تقویم ها دارند.

در اوایل سال معمولا تقویم های رومیزی به عنوان رسانه های تبلیغاتی مطرح می شوند و کاربرد های بیشتری را نسبت به بقیه روزهای سال پیدا می کنند.

این تقویم یکی از اولین تقویم هایی است که به صورت گسترده توسط شرکت های کوچک و بزرگ و کسب و کار هایی با مخاطب عام استفاده میگردد . در این تقویم فضای بالای صفحه را معمولا برای تبلیغات برند ها یا لوگو شرکت و سازمان در نظر میگیرند.

تقویم دیواری

یکی از مدلهای پر کاربرد تقویم دیواری ، تقویم تک برگ است .در این تقویم روزهای خاص و وقایع مهم ثبت می‌ گردد و بسته به نیاز مشتری در اندازه های مختلف چاپ می‌شود. این نوع تقویم بیشتر در مکان های پر رفت‌ و آمد نصب می‌شود که تنها لازم است با یک نگاه به صورت سریع به تاریخ های موجود در تقویم دسترسی پیدا کنیم.

در این نوع تقویم میتوانیم بسته به نیاز و محل قرار گیری در سایز های گوناگون طراحی کنیم. این نوع تقویم به دلیل ساده بودن نوع تولید و مواد مصرفی ، قیمت مناسبی دارد که خود یکی از دلایل استقبال مشتریان است.بسته به نوع سفارشات اکثرا بر روی مواد مصرفی  ساده چاپ می‌شود.

سررسید بهترین هدیه تبلیغاتی

سررسید یا دفترچه یادداشت روزانه, دفتری است که میشود .در هر صفحه ی آن تاریخ و مناسبت روز را دید و همچنین میتوانیم برنامه های شخصی روزانه خود را در آن یادداشت کنیم. زیرا سررسید از اهمیتی برخوردار است چرا که میتواند کاربردهای متفاوتی داشته باشد؛ سررسید ، دفتر مورد علاقه ی افراد برنامه ریز یا افرادی که علاقه مند هستند . تا کارهای روزانه شان را بر طبق برنامه انجام دهند محسوب می شود . طراحی و چاپ تقویم رومیزی سفارشی  استفاده ی تجاری و تبلیغاتی داشته و شرکت ها و موسسات  برای  رسیدن به اهداف تجاری یا معرفی خود یا محصولات شان  به سفارش و چاپ آن میپردازند. لذا سررسید یکی از بهترین ابزار در حوزه ی تبلیغات کاغذی محسوب می شود . به این صورت مورد قبول و مورد پسند, جمع بیشتری  از علاقه مندان واقع میگردد.

 
 
خدماتی...
ما را در سایت خدماتی دنبال می کنید

برچسب : تقویم رومیزی, 1402, تقویم دیواری, تقویم, نویسنده : matin matin بازدید : 122 تاريخ : شنبه 22 مرداد 1401 ساعت: 16:53

برندهای مطرح زیادی وجود دارند که انواع پرینترهای خانگی و اداری را تولید و روانه بازار می­کنند. هنگام خرید پرینتر در درجه اول باید به نیاز خود توجه کنید. یک پرینتر باید دارای کیفیت مطلوب باشد و نیاز کاربر را برطرف کند. دستگاه­های چاپگر در دو نوع لیرزی و جوهری در بازار موجود هستند. چاپگرهای لیزری با استفاده از تونر و چاپگرهای جوهری با استفاده از جوهر کار می­کنند. نحوه عملکرد هر یک از این پرینترها کمی متفاوت است و هر کدام طرفداران خاص خود را دارند. کارتریج­ها منابع نگهداری از جوهر و تونر مورد نیاز برای چاپ هستند و کیفیت آن­ها تاثیر مستقیم روی کیفیت چاپ دارد. در این بخش به کارتریج­های اچ پی می­پردازیم وقیمت کارتریج اچ پی مدل ۱۳ را به شما معرفی می­کنیم. برای خرید این کارتریج و یا مشاهده سایر کارتریج­های اچ پی به صفحه این محصولات در سایت ایران کالا پرینتر مراجعه کنید.

برند اچ پی از جمله برندهای شناخته شده و پرطرفدار در زمینه طراحی، تولید و فروش پرینتر، فروش کارتریج و کارتریج hp رنگی و … است. پرینترهای این برند کیفیت بسیار خوبی دارند و اغلب کم مصرف هستند. شما می­توانید از یک دستگاه پرینتر تا سال­ها استفاده کنید. فقط کارتریج دستگاه شما هر چند وقت یکبار نیاز به شارژ یا تعویض دارد. برای شارژ یا تعویض کارتریج از کارتریج­های باکیفیت استفاده کرده و به یک متخصص مراجعه کنید.

 

مشخصات کارتریج اچ پی مدل ۱۳

کارتریج اچ پی مدل ۱۳ یکی از انواع کارتریج های مشکی اچ پی است که کیفیت بسیار خوبی دارد. این کارتریج دارای ضمانت بدون قید و شرط تعویض استو قابلیت شارژ مجدد دارد. تعویض و یا شارژ این کارتریج بسیار آسان است و سریع انجام می­شود. البته بهتر است برای این کار به یک متخصص مراجعه کنید، تا دستگاه یا کارتریج دچار مشکل نشود.

توان چاپ این کارتریج اچ پی حدود 2500 برگ A4 است. اگر دارای پرینترهای مدل 1300،  1300N، 1300T و 1300XI هستید، استفاده از این کارتریج را به شما پیشنهاد می­دهیم. کیفیت بالا، مصرف پایین و قیمت مناسب، از جمله ویژگی­های کارتریج مدل 13 اچ پی است.

فروشگاه ایران کالا پرینتر با سال­های سابقه در زمینه فروش انواع پرینتر،  کارتریج hp مشکی سامسونگ و کانن، ارائه خدمات تعویض و تعمیر و … همواره در تلاش است تا بهترین محصولات و خدمات را با مناسب­ترین قیمت به مشتریان خود ارائه دهد. برای خرید پرینتر و تجهیزات مربوط به آن و اخذ سایر خدمات به صفحه اصلی مراجعه کرده و یا با کارشناسان ما در این مجموعه تماس بگیرید.

خدماتی...
ما را در سایت خدماتی دنبال می کنید

برچسب : کارتریج, پرینتر, اچ پی, سامسونگ, , نویسنده : matin matin بازدید : 125 تاريخ : شنبه 22 مرداد 1401 ساعت: 4:20

زیر انداز بیمار  مانند باند توری سر از لوازم پزشکی محسوب می شود که استفاده از آن توسط کسانی که از بیمار و سالمند در خانه مراقبت می کنند به بهبود سریع تر بیمار کمک می کند. این محصول دارای طرح هایی به شکل لوزی می باشد که موجب ثابت شدن زیر انداز شده و مانع از حرکت زیاد آن در زیر بدن بیمار می شود. این آندر پد ها به آسانی قابل استفاده می باشند و باعث حفظ بهداشت فرد و محیط می شوند و از آلودگی تخت و فرش و و… جلوگیری می کنند. این آندر پد ها در سایز های مختلف تولید می شود تا جامعه هدف حق انتخاب بیشتری داشته باشد.

دروشیت ها در اندازه های مختلف برای ویلچر هم استفاده می شوند. یکی از ویژگی هایی که این زیراندازها را از نوع معمولی آن متمایز می نماید ضد حساسیت بودن آن ها و داشتن پودر جاذب می باشد. مایعات به سرعت جذب این پدها می شوند و از حرکت باز می ایستند. جنس زیرانداز بیمار به گونه ای است که از انتقال باکتری و کثیفی و آلودگی جلوگیری می کند و مانع از انتشار بوی ناخوشایند نیز می شوند و به دلیل داشتن یک لایه ی خارجی، ضد آب هستند.

ویژگی های زیر انداز بیمار

زیرانداز بیمارستانی دارای خصوصیات زیر می باشند.

  • از انتقال رطوبت بیمارانی که به بی اختیاری ادار مبتلا هستند جلوگیری می کند.
  • از انتقال رطوبت کودک هایی که شب ادرار هستند جلوگیری می کند.
  • از منتقل شدن ترشحات بعد از عمل جلوگیری کرده و مانع از انتقال رطوبت هنگام شستن زخم ها می شود.
  • از نفوذ ترشحاتی که بعد از زایمان رخ می دهد جلوگیری می کند.
  • در برابر پاره شدن مقاوم بوده و دارای کناره هایی ست که برای ایجاد مانع برای نشت مایعات، ایجاد شده است.
  • دارای لایه های پایینی است که خاصیت کشسانی داشته و بافتی از ابریشم دارند که نرم می باشد.
  • دارای لایه هایی است که غیر لغزنده می باشد و مانع حرکت مایعات می شود.

انواع آندر پد ها

زیر انداز بیمار توسط برند های متفاوت و ویژگی های خاص تولید می شوند.

زیرانداز بی تی آی

  • یکی از زیر اندازهای مورد استفاده زیرانداز بی تی ای می باشد که این آندر پد در تجهیزات و سرجی اسلیپ بانوان گه جز این تجهیزات است بسیار پرطرفدار و کاربردیست چون علاوه بر این که به افراد کمک می کند تا با استفاده از این محصول از بیمار خود مراقبت کند، هنگامی که فرد می خواهد پوشک نوزاد را عوض کند می تواند از این زیر انداز استفاده کند. زیراندازبرند بی تی ای به دلیل داشتن نرمی در بافتش سبب راحتی نوزاد و بیمار می شود و ساخت آن به گونه ای می باشد که به راحتی در یک محیط ثابت می شود و هم چنین از دوام و مقاومت بالایی برخوردار است و دیر تر پاره می شود.

زیرانداز همیار

  • زیرانداز همیار یکی دیگر از انواع اندرپد ها می باشد که از پلاستیک و پارچه ساخته می شود. به صورت یک رو قابلیت استفاده دارد. و تاشو می باشد و براحتی می توان ابعاد و وزن آن را تغییر داد. یکی دیگر از ویژگی های زیرانداز همیار مقاومت بسیار بالای آن می باشد به طوری که دسر برابر حرارت هم مقاوم است. این محصول رتبه بالایی از رضایت مندی را در میان مشتریان کسب کرده است.

زیرانداز ماهر

  • زیرانداز ماهر نوع دیگر آندر پدها می باشد که دارای پنج لایه بوده و با پودر جاذب به کار رفته در آن مایعات را به طور کامل جذب می کند. لایه اول آن ضد آلرژی می باشد. لایه دوم و سوم از جنس کاغذ بوده و جذب را راحت می کند و از انتشار آن به تخت و محیط جلوگیری می کند. لایه چهارم زیرانداز ماهر از کاغذ بوجود آمده و دارای پودر جاذب نیز می باشد که آنتی باکتریال و ضد بو می باشد. لایه پنجم دارای جنس پلاستیکی است و مانع نفوذ رطوبت می شود.

آسوپد

  • آسوپد نیز همانند سایر زیر انداز ها برای جلوگیری از شیوع بیماری و بعنوان یک محصول بهداشتی استفاده می شود. آسوپد برای مراقبت از حیوانات خانگی نیز کاربرد دارد و تا زمانی که حیوان آموزش ببیند می توان از آن استفاده نمود.

زیرانداز های بیمارستانی برای چه کسانی مفید است ؟

زیر انداز بیمار فقط در بیمارستان کاربرد ندارد بلکه در مراکزی که از سالمندان مراقبت می کنند  و کلینیک های دامپزشکی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. به علاوه این دروشیت ها برای بیماران قطع نخاع، معلولین، حیوانات خانگی، کسانی که دارای بیماری مربوط به مثانه هستند و قادر به تخلیه ادار نیستند، نوزادان و… کاربرد دارند که موجب تجربه خواب راحت و بدون هیچ استرسی می شوند.

نکته ی قابل توجه این است که زیرانداز بیمار و سرجی فیکس برای کاربردهای متفاوت در سایزهای مختلف طراحی و ساخته شده است. برای مثال اگر قصد خرید دروشیت برای زنی که به تازگی زایمان کرده را دارید باید سایز بزرگ را خریداری نمایید تا کاملا زیر کمر و ران فرد را پوشش  دهد و برای نوزادان سایز کوچک را خریداری نمایید.

این آندر پد ها از ایجاد زخم بستر جلوگیری می کنند. و بسیاری از افراد هنگام تعویض پانسمان و شست و شوی زخم از آن استفاده می کنند. این پد ها هنگامی که لوله های آشپزخانه آسیب دیده و دچار نشتی شده باشند نیز کاربرد داشته و مانع از نم زدگی فرش ها می شود. در نتیجه برای امور خانه داری هم مورد استفاده می باشد.

در نتیجه هنگام خرید دقت کنید که دقیقا برای چه کاری و در چه سایزی به این پدها احتیاج دارید و متناسب با نیازتان و آن را سفارش دهید 

خدماتی...
ما را در سایت خدماتی دنبال می کنید

برچسب : تجهیزات پزشکی,سرجی,پزشک,تولیدی, نویسنده : matin matin بازدید : 104 تاريخ : شنبه 22 مرداد 1401 ساعت: 4:07

اگر قصد خرید بهترین پچ پنل لگراند را دارید، به شما پیشنهاد می کنیم تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا در این زمینه، اطلاعات مفیدی را در اختیارتان قرار دهیم.

ابتدا به معرفی پچ پنل لگراند می پردازیم.همانطور که در مقاله پچ پنل چیست به معرفی کلی پچ پنل پرداختیم ، این قطعه نمونه ای پرکاربرد از سری قیمت تجهیزات شبکه لگراند می باشد که کابل های شبکه را سازمان دهی و مدیریت می کند. با ظاهری مستطیلی، توسط پچ کورد لگراند و کابل شبکه میان تجهیزات شبکه مانند: روتر، هاب و سوئیچ شبکه اتصال برقرار می نماید.

به معنای دیگر، پچ پنل، کابل های شبکه را در رک شبکه جمع آوری کرده و آنها را سازمان می بخشد. بیشترین زمان استفاده از آن، هنگام کاربرد چندین دستگاه یا کامپیوتر می باشد.

یک قاعده مهم در کاربرد پچ پنل ها وجود دارد و آن: استفاده از پچ پنل لگراند مسی هنگامی که کابل ها هم از جنس مس باشند. این شیوه در کاربرد کابل فیبر نوری و پچ پنل فیبر نوری و قیمت پریز شبکه نیز صدق می کند. در نتیجه هنگام خرید بهترین پچ پنل لگراند، مهم است که به این نکات توجه زیادی داشته باشیم تا در راه اندازی شبکه دچار مشکل نشویم.

خرید بهترین پچ پنل لگراند

البته نظریه های بیشتری در زمینه خرید این قطعات وجود دارد که دقت به آنها حائز اهمیت است. برای آشنایی کاملتر، به ادامه مقاله توجه نمایید.

انواع پچ پنل لگراند

پچ پنل لگراند در گروه تجهیزات پسیو شبکه قرار می گیرد و سازنده آن، شرکت لگراند فرانسه می باشد.شرکت های معتبر دیگری مانند شرکت نگزنس نیز پچ پنل نگزنس را تولید می کنند. مشتریان عزیز می توانند این وسیله را از فروشگاه اینترنتی شرکت پودسان خریداری نمایند. چرا که این فروشگاه، جهت خرید بهترین پچ پنل لگراند و سایر تجهیزات شبکه ، بسیار معتبر و قابل اطمینان است.

در بیان انواع پچ پنل لگراند می توان به مدل های زیر اشاره نمود:

  • پچ پنل POE: ویژگی مهم آن، استفاده از یک کابل، برای ارسال برق بر روی کابل شبکه می باشد.
  • پچ پنل Unloaded: این پچ پنل به شکل یک ریل خالی است و می توان در آن انواع کیستون های UTP یا SFTP را قرار داد.
  • پچ پنل فیبر نوری Fiber Optic
  • پچ پنل Modular: زیر مجموعه پچ پنل unloaded می باشد و ویژگی مهم آن عوض نکردن کامل آن هنگام خراب شدن یکی از پورت ها می باشد.
  • پچ پنل بر اساس cat: دارای دسته بندی های category است که بر اساس دسته بندی های Cat5 ; Cat6 یا Cat7 انتخاب می شوند.
  • پچ پنل بر اساس تعداد پورت: دارای تعدادی پورت: پچ پنل ۸ پورت، ۱۲ پورت، ۱۶ پورت و ۲۴ پورت است که نوع 24 Port آن بسیار پر کاربرد است.

این نمونه ها، انواع مختلف پچ پنل ها هستند که در انتخاب و خرید بهترین پچ پنل لگراند دخیل می باشند.

ویژگی ها و مزایای بهترین پچ پنل لگراند

در مبحث قبلی فروشگاه پودسان را جهت خرید کلیه تجهیزات شبکه پودسان به شما معرفی نمودیم. اکنون درنظر داریم تا ویژگی ها و مزایای کاربرد یکی از این تجهیزات، با نام پچ پنل لگراند را برایتان یادآوری کنیم.

در توضیح مزایا می توان به این موارد اشاره نمود:

  • در انواع  FTP ,UTP , STP تولید و ارائه می شود.
  • در category های مختلف تولید می شود.
  • به شکل unloaded ارائه می شود.
  • بعد از بهره برداری، امکان اضافه کردن کیستون لگراند و یا تعمیر وجود دارد.
  • می توان از category های متفاوت به شکل همزمان در پچ پنل استفاده کرد.

نکته: مشتریان عزیز توجه داشته باشند که پچ پنل هایی که با برند لگراند یا نگزنس ارائه می شوند، دارای ویژگی ها و مزایای مشترکی می باشند‌. برای درک بیشتر مطلب، به ویژگی ها و مشخصات پچ پنل نگزنس دقت نمایید.

  • افرادی که در نصب تجهیزات شبکه فعالیت می کنند، جهت راه اندازی و نصب پچ پنل، به ابزار خاص نیاز ندارند.
  • پچ پنل های لگراند و نگزنس، در مدل های غلاف دار (STP) و بدون غلاف (UTP) طراحی و ارائه می شوند.
  • دارای اتصالات اِرت هستند.
  • در انواع رده های Cat6 یا Cat7 مطابق با استاندارد های کلیه ی مکانیسم ها و کابل های شبکه تولید می شوند.
  • ماژولار است و زمانیکه کیستون خراب شود، نیازی نیست که همه پچ پنل شبکه تعویض شود.

آشنایی با این موارد، در خرید بهترین پچ پنل لگراند و نگزنس نقش بسزایی دارد.

نکات مهم در خرید بهترین پچ پنل لگراند

نکات مهمی وجود دارند که در خرید بهترین پچ پنل لگراند موثرند که در این مقاله به چند مورد از آنها اشاره شد. اما اینک قصد داریم جهت ایجاد رضایت مشتری از خرید تجهیزات شبکه، به موارد بیشتری اشاره نماییم.

  • اولین موردی که قبل از خرید پچ‌ پنل مستلزم توجه است، یافتن فروشگاهی معتبر و مطمئن است که بتواند تمام نیازهای مشتری را برطرف سازد. در واقع قادر باشد که ملزومات شبکه موردنیاز مشتری را با بالاترین کیفیت و مناسبترین قیمت ارائه دهد.
  • نکته بعدی در رابطه با قیمت پچ پنل است. یعنی یک مشتری آگاه، باید بداند که قیمت خرید انواع پچ پنل ها با هم متفاوت است.‌ بطوریکه قیمت پچ پنل لگراند sftp با سایر مدل های دیگر پچ پنل تفاوت دارد.
  • نظریه بعدیِ خرید، توجه به کارکرد پچ پنل لگراند است. چرا که براساس تعداد پورت ها، مدل و نوع کابل مورد استفاده، کاربرد و کارکرد پچ پنل متغییر است و این موضوع در قیمت آن هم تاثیرگذار خواهد بود.
  • در خرید این قطعه، لازم است که با مشخصات فنی هم آشنایی داشته باشید تا در نهایت به انتخابی درست و دقیق دست یابید.
  • و اینکه اگر جهت راه اندازی شبکه خود به یک پچ پنل کیستون دار نیاز دارید، بهترین گزینه پچ پنل loaded خواهد بود ولی در صورت نیاز به یک پچ پنل بدون کیستون Unloaded را انتخاب نمایید.
  • درنظر گرفتن کیفیت، مرغوبیت، جنس، مقاومت، استحکام و شرکت سازنده از دیگر مواردی است که هنگام خرید بهترین پچ پنل لگراند، مانند خرید قیمت کابل شبکه نگزنس مستلزم اهمیت است.

کارشناسان فروش شرکت پودسان آماده ی کمک به شما برای خرید بهترین پچ پنل شبکه هستند ، برای آگاهی از قیمت انواع پچ پنل با واحد فروش شرکت پودسان تماس بگیرید.

خدماتی...
ما را در سایت خدماتی دنبال می کنید

برچسب : تجهیزات شبکه, نگزنس, کابل شبکه,شبکه, نویسنده : matin matin بازدید : 110 تاريخ : شنبه 22 مرداد 1401 ساعت: 3:48